عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمایت از اشتغال پایدار بانوان گلستانی با پرداخت 117 میلیارد تومان تسهیلات


حمایت از اشتغال پایدار بانوان گلستانی با پرداخت 117 میلیارد تومان تسهیلات

حمایت از اشتغال پایدار بانوان گلستانی با پرداخت 117 میلیارد تومان تسهیلات

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از پرداخت 117 میلیارد تومان تسهیلات از منابع اشتغال روستایی و عشایری به بانوان در استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در حاشیه ملاقات عمومی با بانوان که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری انجام شد، اظهار کرد: از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری و به منظور ایجاد و حفظ اشتغال پایدار برای بانوان، 117 میلیارد تومان تسهیلات به 2 هزار و 696 طرح به بانوان گلستانی پرداخت شد.

وی ضمن تاکید بر توسعه اشتغال بانوان از طریق مشاغل خرد و خانگی این امر را بعنوان یک ضرورت توسعه اشتغال و کارآفرینی عنوان کرد و افزود: در سال گذشته از مجموع 11 میلیارد و 549 میلیون تومان تسهیلاتی که به هزار و 128 طرح مشاغل خانگی پرداخت شد، 80 درصد آن به بانوان اختصاص پیدا کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: امروزه در زمینه اشتغال نیاز به نوآوری در طرحها وارائه ایده های جدید داریم.

دراین جلسه الهه غیناقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان نیز اظهار کرد: نقش اصلی بانوان نقش مادری و همسری است ولی در صورتیکه اشتغال بانوان در راستای تقویت بنیان خانواده باشد امری پسندیده است و مورد حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: اجراي طرح توانمندسازي در مورد زنان سرپرست خانوار، نه تنها به اشتغال و افزايش سطح درآمد و ارتقاء آن ها به سطوح طبقاتي بالاتر اجتماعي اقتصادي جامعه منجر مي شود، بلكه به كمك آموزش شغلي از وابستگي آن ها به سازمان هاي حمايتي كاسته شده و به لحاظ اقتصادي اجتماعي خود را همچون ساير افراد جامعه مي بيند.

در این جلسه ضمن بررسی درخواست های بانوان در زمینه اشتغال، راهکارهای لازم ارائه شد و هماهنگی های لازم با سازمانهای مرتبط برای رفع موانع و مشکلات آنان صورت گرفت .

حمایت از اشتغال پایدار بانوان گلستانی با پرداخت 117 میلیارد تومان تسهیلات


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 355
  • کد خبر : 73405