عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روزانه 2 هزار ناوگان باری انواع محمولات گلستان را جابه جا می کنند


روزانه 2 هزار ناوگان باری انواع محمولات گلستان را جابه جا می کنند

 رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: با شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی در استان و افزایش تقاضا برای کامیون، روزانه 2 هزار ناوگان باری اعم از کامیون سبک و سنگین کار جابه جایی و حمل و نقل انواع کالای اساسی و تجاری بویژه غلات را انجام می دهند.

"محسن یازرلو"روز چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع گفت: از این تعداد، بیش از ۱۰ هزار دستگاه کامیون از ناوگان بومی استان هستند و همچنین از ناوگان غیر بومی سایر استان‌ها نیز فراخوان شده که مشغول خدمات رسانی به کشاورزان و صاحبان کالا در استان می باشند.

‌یازرلو با اشاره به اینکه از ابتدای فصل برداشت تاکنون بیش از ۷۰ هزار تن سیب زمینی،حدود ۸۰ هزار تن کلزا و قریب به ۲۲۰ هزار تن گندم در استان جابه جا شده،خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده امسال دو میلیون تن محصول کشاورزی در استان برداشت شود.

به گفته وی، برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی مقرر شده جابه‌جایی بار الزاما تحت صحابت بارنامه انجام شود و کنترل کرایه‌ها نیز با نگاه عادلانه و منطقی و رعایت حقوق راننده و کشاورز است که از طریق صنوف کارفرمایی و کانون رانندگان استان اطلاع‌رسانی می شود.

یازرلو، تعداد کل ناوگان باری استان را نیز 10 هزار و 127 دستگاه با 12 هزار و 287 راننده اعلام کرد که تحت پوشش 79 شرکت حمل و نقل بار در استان فعالیت دارند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .