عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گسترش همکاری شرکت آب منطقه ای گلستان و موسسات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان:

گسترش همکاری شرکت آب منطقه ای گلستان و موسسات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)

 سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در جلسه ای با حضور رئیس هلدینگ آب و نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبباء(ص) و مدیرعامل شرکت مهندسی سپاسد گفت: همکاری شرکت آب منطقه ای گلستان و موسسات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در اجرای طرحهای دیگر گسترش می یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در این نشست، مهندس سید محسن حسینی با تشکر از تلاشها و زحمات قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و شرکت مهندسی سپاسد در کمک به استان در جریان سیل عظیم سال قبل و ابراز خوشوقتی از همکاری شرکت مهندسی سپاسد در پروژه سد نرماب اظهار کرد: نرماب بزرگترین سد استان است و در حال حاضر بدنه سد پیشرفت حدود 80 درصدی داشته و امیدوارانه تلاش می کنیم این پروژه بزرگ استانی تا اردیبهشت 1400 به آبگیری برسد.
وی با اشاره به تخصیص نسبتا مناسب اعتبارات سد نرماب در سال ۱۳۹۸ و پیگیری برای اعتبار و تخصیص فوق العاده در سال ۱۳۹۹ ، بر لزوم شروع سریعتر پروژه  کنترل سیل موسوم به "بند ولی" از محل اعتبارات سیل توسط شرکت مهندسی سپاسد با توجه به زمان باقیمانده تا انتهای سال مالی تاکید کرد.
رئیس هلدینگ آب و نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و  مدیرعامل شرکت مهندسی سپاسد نیز در این جلسه با ابراز خوشوقتی از سفر به استان و بازدید برخی مناطق، از اعلام آمادگی برای اتمام هر چه سریعتر بدنه سد نرماب با آزادسازی جبهه کاری جدید و آغاز پروژه بند ولی خبر داد .
مهندس محمد رستمی بیان کرد: آمادگی خود را  برای گسترش فعالیتهای قرارگاه در استان بویژه طرح های شرکت آب منطقه ای گلستان اعلام می کنیم و بررسی های مربوطه را در اسرع وقت آغاز خواهیم کرد.  
گفتنی است در این جلسه صورتجلسه پیگیری توسعه همکاریهای فیمابین شرکت آب منطقه ای گلستان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تنظیم و به امضای طرفین رسید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .