عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل راه آهن شمالشرق 2 با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار کرد


مدیرکل راه آهن شمالشرق 2 با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار کرد

 مدیر کل راه آهن شمالشرق 2 بهمراه رئیس پلیس این اداره کل در راستای تعامل و همکاری فی مابین راه آهن استان و پلیس راه آهن شمالشرق2 با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار کردند و به گفتگو پرداختند.

مهدی عبدالکریم زاده ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای حوزه ریلی و همکاریهای این اداره کل با مجموعه پلیس راه آهن انتظامی استان از تلاشهای خدمتگزاران عرصه حفظ نظم و آرامش و امنیت در جامعه قدردانی نمود.

وی افزود:امروز همه ما به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه سبز پوشان نیروی انتظامی و همه خدمتگزاران حوزه امنیت در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، شاهد امنیت ایران اسلامی هستیم وکشورعزیزمان واستان گلستان با توجه به تلاشهای این چنین افراد فداکار حاصل میشود.

عبدالکریم زاده گذری به حوزه حمل و نقل بار، مسافر و قطارهای حومها ی داشت وسخنانی در راستای آماده گی این اداره کل برای همکاری هرچه بیشتردر حوزه ریلی و امنیت ریلی بیان نمود.وی عنوان نمود : پلیس راه آهن نیزبا همکاری همه مجموعه راه آهن استان گلستان نقش موثری در تامین امنیت و فراهم کردن فضای مناسب ، ارزشی و قانونی را نقش بسزایی داردتا سفری امن برای مسافران مهیا و عازم شوند.

فرماندهی نیروی انتظامی استان گلستان نیزضمن تشکر از مدیر کل و پلیس راه آهن شمالشرق۲ در برقراری نظم و امنیت در حوزه ریلی گفت:همه ما در راستای خدمت به مردم پا به عرصه گذاشته و دراستان گلستان نیز حوزه ریلی اینچه برون یکی ازمهم ترین خطوط ریلی شمال کشور دانست که به کشورهای CISمتصل می باشد.

سرهنگ سعید دادگر در ادامه اضافه کرد: پلیس اولویتهای کاری را همیشه مد نظر قرار داردولی امنیت پایدار در حوزه ریلی باعث رونق تولید و افزایش تجارت جهانی می گردد.

در خاتمه این دیدار ریس پلیس راه آهن شمالشرق2 نیزگزارشی از عملکرد پلیس راه آهن استان و موارد رعایت ایمنی و حفظ امنیت در حوزه خود را ارائه و این چنین دیدار هایی را نیز باعث دلگرمی مجموعه می شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن شمال شرق ۲
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 535
  • کد خبر : 73810