عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زیر ساختهای فهما می تواند در شرایط کرونایی کشور یاری رسان موسسات قرآنی شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛

زیر ساختهای فهما می تواند در شرایط کرونایی کشور یاری رسان موسسات قرآنی شود

عادله کشمیری در حاشیه برپایی وبینار معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صبح سه شنبه سوم تیر ماه گفت: زیر ساخت های فهما می تواند در شرایط کرونایی کشور یاری رسان موسسات قرآنی شود . 
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری گفت: جلسه ویدئو کنفرانس معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع تبیین و بررسی دو موضوع مهم و راهبردی مربوط به حوزه کاری دبیرخانه کمیسیون فعالیت های تبلیغی و ترویجی و دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت و نیز بررسی ابعاد خسارت ناشی از بیماری کرونا بر عملکرد موسسات قرآنی کشور با حضور عبدالهادی فقی زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران ستادی و مدیران کل استان ها و نمایندگان موسسات قرآنی در صبح سه شنبه سوم تیر ماه برگزار شد.
کشمیری در حاشیه این وبینار، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و ضرورت شبکه ای شدن فعالیت های قرآنی، پیشنهاد استفاده از زیر ساخت های کانون های مساجد (فهما) را دارم.
وی ادامه داد: همچنین می توان با نگاهی تعاملی و حمایتی از فضاهای کانون ها برای موسسات قرآنی که بعضا در حال حاضر قادر به پرداخت اجاره بهای خود در این ایام سخت کرونا نیستند استفاده کرد.
کشمیری در ادامه پیشنهاد داد:  تجمیع بودجه دستگاه هایی که در حوزه ی قرآنی فعالیت دارند در شورای توسعه قرآنی استان می تواند کمک شایانی به ارتقاء و هدفمندتر شدن فعالیت های قرآنی شود.
یادآوری می شود در این جلسه «محترم قلی پور » مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان گلستان و مدیر موسسه قرآن کوثر در شهرستان گرگان گزارشی جامع از فعالیت های موسسات قرآنی و  نیز خسارات وارده به موسسات در پی شیوع ویروس کرونا ارائه کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .