عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداختن به ورزش کارگری متضمن سلامت جامعه کار و تولید است

رئیس هیات ورزش کارگری گلستان:

پرداختن به ورزش کارگری متضمن سلامت جامعه کار و تولید است

پرداختن به ورزش کارگری متضمن سلامت جامعه کار و تولید است

 رئیس هیات ورزش کارگری گلستان با اشاره به وسعت و فراگیری جامعه کارگری گفت: اهمیت دادن و پرداختن به موضوع ورزش کارگری و بسط و گسترش آن موجب رشد شاخص های بهره وری و متضمن سلامت جامعه کار و تولید است.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش کارگری گلستان، محمد علی تجری در نشست مشترک هیات ورزش کارگری با مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: ورزش و تزريق نشاط اجتماعي در محيط هاي كاري افزون بر آن كه موجب شكل گيري يك انسجام گروهي در بين كارگران مي شود، افزايش راندمان كاري را نيز به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: کارگران قشر زحمت كشي هستند كه چرخ توليد اين ممكلت را مي چرخانند و قدم برداشتن براي سلامت آنها، مي تواند در بالا بردن بازدهي فعاليت آنان در اجتماع تاثيرگذار باشد.

تجری تصریح کرد: اهمیت دادن و پرداختن به موضوع ورزش کارگری و بسط و گسترش آن علاوه بر رشد شاخص های بهره وری، متضمن سلامت جامعه کار و تولید است.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر ورزش کارگری استان خاطرنشان کرد: کسب 6 مدال طلا، 5 نقره و 6 برنز و میزبانی مسابقات قهرمانی بسکتبال 3 نفره بانوان کشور و مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور تنها بخشی از فعالیت های حوزه ورزش کارگری استان در سال 98 بود.

رییس هیات ورزش کارگری گلستان تاکید کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل عظیم جامعه کارو تلاش، ورزش کارگری به عنوان یکی از بازوان قوی ورزش استان می تواند نقش آفرینی کند.

برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نیز با اشاره به ضرورت امر ورزش برای جامعه کارگری گفت: ورزش و جوانان جدای از ورزش کارگری نیست و کارگران بخش عظیمی از جامعه هستند که پتانسیل خوبی در ورزش به ویژه در رشته هایی مثل والیبال و فوتسال دارند.

وی تاکید کرد: عملکرد ورزش کارگری در سالهای گذشته درخشان بوده و همه امکانات و زیرساخت های ورزش استان نیز در جهت رشد و ارتقای ورزش کارگری به کمک خواهند آمد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 352
  • کد خبر : 74024