عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صرفه جویی کردن به معنای فقیرتر شدن نیست / با آب موجود می توان درآمد و اشتغال را ارتقا داد

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان:

صرفه جویی کردن به معنای فقیرتر شدن نیست / با آب موجود می توان درآمد و اشتغال را ارتقا داد

صرفه جویی کردن به معنای فقیرتر شدن نیست / با آب موجود می توان درآمد و اشتغال را ارتقا داد

 سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان گفت : با توجه به میزان سرانه آب تجدید پذیر در استان گلستان که از سرانه کشوری و سرانه استانهای مجاور نیز کمتر است ، لازم است در مصرف آب چه کشاورزی و چه شرب صرفه جویی شود تا بتوانیم با همین میزان آب، برنامه های توسعه ای را در استان داشته باشیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساختمان توانمند سازی بانوان در شبکه آبیاری و زهکشی قره سو - زرینگل اظهار کرد : صرفه جویی کردن به معنای فقیرتر شدن نیست ، بلکه اگر مسیر صرفه جویی را درست برویم ، با همین آب موجود هم می توان درآمد و اشتغال استان را ارتقا داد.
مهندس حسینی با بیان اینکه رویکرد وزارت نیرو و شرکت آب منطقه ای فقط ساخت و ساز نیست، افزود: سازو کارها نیز مورد توجهند و در بهره برداری هر پروژه ای توجیه و آموزش کسانی که قرار است از آن بهره برداری کنند مهم است، بنابراین مسائل فرهنگی وتوانمند سازی کل بهره برداران در هر طرح ، در برنامه های آتی شرکت قرار دارد.  
سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان با بیان اینکه ، نیمی از جامعه بانوان هستند و نسل آینده در دامان همین زنان ساخته می شود، افزود: تقویت تشکل های کشاورزان و آب بران در این منطقه و تقویت فرهنگی و اقتصادی بانوان ، با آموزش های نظری و عملی با توجه به استعداد هر روستای منطقه از اهداف این طرح است .
وی ابراز امیدواری کرد که ساختمان توانمند سازی بانوان در هفته صرفه جویی آب سال آینده به بهره برداری برسد و بانوان منطقه تحت پوشش شبکه قره سو - زرینگل از مواهب آن بهره مند شوند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .