عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بمناسبت روز ملی صنعت و معدن


پیام تبریک رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بمناسبت روز ملی صنعت و معدن

پیام تبریک رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بمناسبت روز ملی صنعت و معدن
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با صدور پیامی ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن اظهار کرد: تکیه بر توانمندیهای صنعتی و معدنی از اساسی ترین عناصر توسعه اقتصادی و تحقق جهش تولید محسوب می شود.
 متن پیام حسین طلوعیان بدین شرح است:
رونق و شکوفایی هر کشوری مرهون مدیریت، خلاقیت و پشتکار بزرگ مردانی است که با کارآفرینی و تولید، تعالی و پیشرفت را وجهه همت والای خویش قرار داده اند.
شیوع ویروس منحوس کرونا در انتهای سال 98 و ابتدای سالجاری تهدیدی بود که با پشتکار واحدهای تولیدی به یک فرصت تبدیل شد و تلاش تولیدکنندگان استان در حوزه تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز جامعه و مشارکت مدنی در تامین ملزومات بیمارستانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا چشمگیر و قابل ستایش است .
روز ملی صنعت و معدن را که روز تجدید عهد و پیمان دولت و ملت با جهادگران عرصه صنعت و معدن است در سالی که با درایت مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" نامگذاری شده است، به همه تلاشگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه، به ویژه عزیزانی که در مبارزه با شیوع ویروس کرونا همراه و همگام دولت بودند، تبریک گفته، از تلاش ستودنی مردان و زنانی که در سنگر جهاد اقتصادی استوارانه، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده اند تقدیر و تشکر میکنم.
روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی استان، نقش مهم این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یادآور شویم، عرصه ای که تلاشهای تحسین برانگیز غیورمردان پولادین، چرخهای موتور پیشرفت استان و کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش میرود.
تردیدی نیست که تکیه بر توانمندیهای صنعتی و معدنی از اساسی ترین عناصر توسعه اقتصادی و تحقق جهش تولید محسوب میشود.
بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری، سیاستهای اقتصاد مقاومتی را چراغ راه خویش قرار داده و با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی در راستای توسعه استان و کشور عزیزمان ایران گام برداریم.
حسین طلوعیان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 528
  • کد خبر : 74039