عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تولید برنامه تلویزیونی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان خبر داد؛

تولید برنامه تلویزیونی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری گلستان

تولید برنامه تلویزیونی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری گلستان

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تولید برنامه زنده تلویزیونی "فانوس" با مشارکت این اداره‌کل و صدا و سیمای مرکز استان با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی استان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری امروز سه‌شنبه 10 تیرماه 99 با اعلام این خبر گفت: این برنامه تلویزیونی در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی استان و معرفی کارآفرینان برتر این 3 حوزه تولید و به روی آنتن می‌رود.
او خاطرنشان کرد: شخصیت‌های بکارگرفته‌شده در این برنامه، کارتونی هستند و با سفر به جاذبه‌های گردشگری استان به معرفی آن خواهند پرداخت.
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اضافه کرد: با توجه به این که سبک سازه‌های اقامتگاه‌های بوم‌گردی تا حد زیادی معرف فرهنگ سکونت مردم در استان گلستان است و از طرفی کارگاه‌های صنایع‌دستی نیز می‌تواند معرف شایسته‌ای برای محصولات تولیدی هنرمندان استان باشد سعی شده تا بوم‌گردی‌ها و کارگاه‌های صنایع‌دستی سهم مهمی در تولید این برنامه تلویزیونی داشته باشد.
تجری در پایان یادآور شد: این برنامه به‌مدت 2 ماه و در 60 قسمت با همکاری روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و بهره‌مندی از ظرفیت‌های ادارات میراث‌فرهنگی در 14 شهرستان استان تولید خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .