عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واگذاری 43 خدمت شناسه دار اداره کل میراث فرهنگی به دفاتر پیشخوان تا پایان سال جاری


واگذاری 43 خدمت شناسه دار اداره کل میراث فرهنگی به دفاتر پیشخوان تا پایان سال جاری

 مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان خبر داد: خدمات شناسه دار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت واگذار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی در خصوص وضعیت واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: در راستای واگذاری خدمات دستگاههای اجرائی به دفاتر پیشخوان خدمات دولت؛ اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تعداد 43 خدمت شناسه دار خود را برونسپاری می کند.
وی با اشاره به هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده برای افزایش برون سپاری خدمات دستگاه های دولتی استان به دفاتر پیشخوان، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و پیگیری های مستمر اداره کل پست استان در سال جاری شاهد برونسپاری خدمات دستگاههای اجرائی استان خواهیم بود.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اضافه کرد: در حال حاضر ۱۶۲ دفتر پیشخوان دولت و بالغ بر ۳۳۶ دفتر ICT روستایی به ارائه خدمات به مردم استان می پردازند که از مزاياي دفاتر مزبور سهولت دسترسي مردم به خدمات دستگاههاي اجرايي و صرفه جويي در انرژي و زمان شهروندان و در نتيجه افزايش رضايتمندي مردم خواهد بود.
وی ادامه داد: در راستای اصلاح فرایندها و توسعه و تسهیل خدمات دولتی، از دستگاه هایی که بخواهند و می توانند خدمات خود را به دفاتر پیشخوان دولتی واگذار کنند، استقبال می کنیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .