عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یکی از اهداف شرکت ارتقاء پایداری و قابلیت اطمینان از دارایی ها است

مدیرعامل گاز گلستان:

یکی از اهداف شرکت ارتقاء پایداری و قابلیت اطمینان از دارایی ها است

 

 

 

 مدیرعامل گاز گلستان یکی از اهداف و ماموریتهای این شرکت در بخش بازرسی فنی را ارتقاء پایداری و قابلیت اطمینان از دارایی ها عنوان نمود.

 

 

به گزارش روابط عمومی، محمد رحیم رحیمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شرکت گاز استان گلستان، دراین خصوص گفت: شرکت گاز استان گلستان در راستای اجرای مطلوب این ماموریت،همسو با برنامه های استراتژیک شرکت،با هدف صیانت از دارایی های فیزیکی وحصول قابلیت اطمینان ازکارایی وبالا بودن راندمان و طول عمر تجهیزات ، دستگاهها و به حداقل رساندن میزان ریسک وقوع شکست وحوادث را درسرلوحه امورخود قرار داده است.

مهندس رحیمی اظهارداشت:درسالی که گذشت این شرکت با نشت یابی بیش از 9200 کیلومتر شبکه های تغذیه وتوزیع وهمچنین حدود 290 هزارانشعاب دراستان توانسته است بیش از 95درصد طول شبکه وانشعاب درحال بهره برداری خود را از نظر نشت یابی تحت کنترل داشته باشد.

وی دیگرفعالیتهای این شرکت در سال 98 رابازرسی ازکیفیت اجرای پروژه ها بیش از 103 مورد ، بازرسی ازتست مقاومت نشتی شبکه های تغذیه و توزیع بطول 390 کیلومتر ، بازرسی از تست کیفیت پوشش خطوط فولادی بطول 95 کیلومتر، بررسی کیفیت اجرای پروژه هایی که عملیات آنها به اتمام رسیده حدود46 مورد را عنوان کرد.

مدیرعامل گاز گلستان درادامه انجام بازرسی کالایی1067کیلومتر لوله گاز و1211مرحله بازرسی کالاهای متنوع مصرفی در پروژه ها وهمچنین بازرسی 315 مورد ایستگاههای تقلیل فشار،حفاظت زنگ و مترینگ در حال بهره برداری را از اهم فعالیت های واحد بازرسی برشمرد.

رحیمی تصریح کرد: در سال 98 به منظور حفظ و صیانت از تاسیسات و محافظت از خوردگی ، کنترل سیال هیترها بعنوان فعالیت جدید و مازاد بر بازرسی دوره ای هیتر و همچنین 15 تا 20 درصد شیرهای شبکه و خطوط تغذیه استان علاوه بر نشت یابی دوره ای از شیرها انجام شد.

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .