عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در سواحل گلستان با بیش از 95 میلیارد ریال اعتبار

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان خبر داد؛

ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در سواحل گلستان با بیش از 95 میلیارد ریال اعتبار

ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در سواحل گلستان با بیش از 95 میلیارد ریال اعتبار

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: ساماندهی و تکمیل زیر ساخت‌های گردشگری 4 منطقه نمونه گردشگری ساحلی استان تاکنون با اعتبار 95 میلیارد و 255 میلیون ریال اجرایی شده است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری امروز دوشنبه 16 تیرماه با اعلام این خبر گفت: ساماندهی و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری 4 منطقه نمونه گردشگری ساحلی استان تاکنون با اعتبار 95 میلیارد و 255 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استانی و ملی اجرایی شده است.
او با اشاره به ساماندهی و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری سواحل استان طی سال‌های 84 تاکنون توسط این اداره‌کل، خاطرنشان کرد: احداث حدود 80 آلاچیق و سکوی نشیمن، 60چشمه سرویس بهداشتی در قالب 8 باب ساختمان، 3 باب ساختمان نمازخانه، مجتمع خدماتی رفاهی و ساختمان پلیس گردشگری، روشنایی محوطه کمپینگ‌ها و برج نوری، زیرسازی و آسفالت مسیرهای دسترسی به نقاط ساحلی استان به‌طول تقریبی 12 کیلومتر از جمله اقدامات طی این سال‌ها در حوزه سواحل استان بوده است.
تجری اضافه کرد: اجرای کف‌سازی و کانیوو بتنی و موزاییک فرش محوطه کمپینگ‌ها به‌مساحت حدود 11000 مترمربع، ساماندهی محل شنا، ساماندهی پارکینگ کمپینگ‌های ساحلی، اجرای اسکله چوبی و جاده سلامت و مسیر پیاده‌روی و همچنین اجرا و احداث فضای بازی و پارک برای کودکان از دیگر اقدامات بوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در ادامه تصریح کرد: گلستان دارای قابلیت‌ها و جاذبه‌های بسیار ارزشمندی در حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی است و به‌دلیل اقلیم متنوع و قرار گرفتن در مسیر تهران به مشهد مقدس همواره مورد توجه گردشگران بوده است.
او در پایان اظهار امیدواری کرد: با اجرای برنامه‌های این اداره‌کل در سال‌های آتی برای گسترش زیرساخت‌های مناطق ساحلی استان شاهد ماندگاری بیشتر مسافرین در این مناطق باشیم.

ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در سواحل گلستان با بیش از 95 میلیارد ریال اعتبار

 

ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در سواحل گلستان با بیش از 95 میلیارد ریال اعتبار


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .