عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه اشتغال زندانها با کارگروه اشتغال بانوان استانداری گلستان


جلسه کارگروه اشتغال زندانها با کارگروه اشتغال بانوان استانداری گلستان

 جلسه مشترک کارگروه اشتغال زندانها با کارگروه اشتغال بانوان استانداری به منظور ایجاد اشتغال و توانمندسازی زندانیان و خانواده های آنان با حضور دکتر الهه غیناقی ، مدیر کل امور بانوان استانداری، دکتر علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانها وسایر اعضای این دو کارگروه و جمعی از کارآفرینان برتر استان و کشور برگزار شد.
دکترعلی اصغر رنجبر، مدیر کل زندانهای استان گلستان، ضمن خیر مقدم به حضار جلسه از برگزار کنندگان این کارگروه و همچنین حضور بانوان کارآفرین تشکر و قدر دانی نمود و اظهار داشت:  سال ۱۳۹۹ به فرمایش مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده و این نامگذاری راه را برای همه مشخص نمود است. تصمیم گرفته ایم با استفاده از نیروهای ولایتمدار، متخصص، متعهد و دارای صداقت در همه حوزه های زندانبانی اسلامی بویژه اشتغال پایدار زندانیان و خانواده های آنان تحول ایجاد نمائیم.
وی در ادامه ریشه اصلی بزهکاری  را بیکاری برشمرد و اظهار داشت: همه ما خوب می دانیم که ریشه اصلی بزهکاری بیکاری است و انشالله با ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان و خانواده آنان ضمن ریشه کنی بیکاری، تأمین معاش خانواده زندانیان در تولید نیز شاهد جهشی مناسب خواهیم بود.
در ادامه کارآفرینان حاضر در جلسه به ارائه طرح های اشتغال کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پرداختند


جلسه کارگروه اشتغال زندانها با کارگروه اشتغال بانوان استانداری گلستان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 457
  • کد خبر : 74300