عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 36 کیلومتر از محورهای شریانی گلستان آسفالت شد

با اجرای طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راههای شریانی:

36 کیلومتر از محورهای شریانی گلستان آسفالت شد

36 کیلومتر از محورهای شریانی گلستان آسفالت شد

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تشریح کرد: از آغاز طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راههای شریانی استان در سال جاری، تاکنون 36کیلومتر از راههای شریانی استان آسفالت شده است.

"غلامرضا بیکی" روز سه شنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع گفت: این فعالیت در محورهای شریانی گلوگاه به جنگل گلستان، خوش ییلاق و توسکستان به اجرا درآمد.

به گفته وی، اجرای فوگ سیل به میزان ۳۰ کیلومتر و لکه گیری به میزان66 هزار و 850 مترمربع درمحورهای استان از اقدامات دیگری است که علاوه بر آسفالت، در محورهای شریانی استان انجام شده است.

بیکی با بیان اینکه این اقدامات مطابق سیاست های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تا پایان سال به صورت مداوم اجرا می شود، گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اجرای این طرح، به دنبال تحقق روش های زودبازده و کم هزینه با رویکرد جدید و استفاده از عملیات پیشگیرانه و روش های حفاظتی از قبیل میکروسرفیسینگ ، چیپ سیل ، اسلاری سیل وفوگ سیل و ... می باشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: اجرای راهداری نوین برای ساخت جاده هایی ایمن و بهره گیری از پیمانکاران با تجربه و کارآمد و استفاده از دانش روز و دستیابی به اهداف جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفته است.

به گفته بیکی، حفظ و حراست از سرمایه گذاری های کلان گذشته و امروز از طریق بهینه سازی راههای موجود، تسهیل تردد وسایل نقلیه، برقراری ارتباط جاده ای مستمر و ایمن، تأمین ایمنی عبور و مرور، تقلیل زمان و هزینه سفر، کاهش استهلاک وسایل نقلیه، کاهش مصرف سوخت اهداف اجرای طرح سراسری آسفالت های راه های شریانی می باشد.

استان گلستان بالغ بر 5 هزار کیلومتر از انواع راهها را دارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .