عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وجود 246 پروژه صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در گلستان

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان خبر داد:

وجود 246 پروژه صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در گلستان

وجود 246 پروژه صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در گلستان

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از وجود 246 پروژه صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در گلستان خبر داد و گفت: به بهره برداری رسیدن نیمی از این پروژه ها پنج هزار و 213 شغل به وجود می آورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان، حسین طلوعیان افزود: یکی از مهمترین برنامه های سال جاری، تحقق منویات مقام معظم رهبری و رسیدن به جهش تولید در استان است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: در سه سال گذشته با همکاری قوه قضائیه توانستیم 100 واحد صنعتی را به چرخه کار بازگردانیم.
طلوعیان یادآور شد: امسال برنامه ریزی شده است که 50 واحد صنعتی در داخل شهرک های صنعتی و خارج از آن به چرخه تولید باز گردد.
وی گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از 16 واحد صنعتی در سطح استان گلستان احیاء شده است و این واحدها با بیش از 60 درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خاطرنشان کرد: در سطح استان 246 واحد صنعتی با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت وجود دارد و اگر بتوانیم نیمی از این واحدهای صنعتی را به بهره برداری برسانیم می توانیم پنج هزار و 213 شغل در بخش صنعت به وجود بیاوریم.
به گفته وی، پیش بینی سرمایه گذاری این طرح ها، 17552 میلیارد ریال می باشد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 304
  • کد خبر : 74449