عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکریم جامعه ایثارگری عین عبادت است


تکریم جامعه ایثارگری عین عبادت است

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان عنوان کرد: پیگیری توام با تکریم مطالبات جامعه ایثارگری و تسربع در حل مشکلات این قشر معزز عین عبادت است.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری ملاقات های عمومی با جامعه ایثارگری را در تسریع روند حل مشکلات بسیار مؤثر دانست و افزود: شنیدن خواسته‌های جامعه هدف از وظایف مهم و اساسی کارکنان بنیاد است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های آنان شده و درنهایت به رفع این مشکلات کمک شایانی خواهد کرد.
وی دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را در تسریع روند حل برخی مشکلات بسیار مؤثر دانست و افزود: امروز ثبات و آرامش کشور مدیون فداکاری، ایثارگری و شهادت‌طلبی فرزندان این مرزوبوم است.
وزیری ادامه داد: والدین و همسران شهدا الگوهای حقیقی صبر و استقامت هستند و تمامی دستگاه ها در شناساندن این الگوها به نسل جوان تکلیف دارند.
وی با تاکید بر تکریم ایثارگران در جامعه  گفت: دیدار و پیگیری روند درمانی جامعه ایثارگری وظیفه بنیاد است و کارکنان بنیاد با تمام توان در این راه می کوشند
مدیرکل بنیاد در پایان از تمام مراجعین و جامعه ایثارگری استان درخواست کرد تا با استفاده از خدمات غیر حضوری وعدم مراجعه به بنیاد، ریسک ابتلا به بیماری کرونا را کاهش دهند و با استفاده از تلفن 1616 مطالبات خود را پیگیری نمایند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .