عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با بهره برداری از پنج طرح پیشران صنعتی گلستان سیصد و پانزده نفر مشغول به کار می شوند

رئیس سازمان صمت گلستان:

با بهره برداری از پنج طرح پیشران صنعتی گلستان سیصد و پانزده نفر مشغول به کار می شوند

با بهره برداری از پنج طرح پیشران صنعتی گلستان سیصد و پانزده نفر مشغول به کار می شوند
 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: با بهره برداری از پنج طرح پیشران صنعتی مشخص شده برای استان سیصد و پانزده نفر از افراد جویای کار مشغول به کار می شوند.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان گفت: پنج طرح مهم صنعتی استان با مجموع سرمایه گذاری 400 میلیارد تومان بعنوان طرح های پیشران صنعتی مشخص شده است .
وی گفت : پیشرفت فیزیکی این طرح ها هم اکنون بین شصت تا صد درصد است و با بهره برداری از آن ها سیصد و پانزده نفر مشغول به کار می شوند .
به گفته طلوعیان ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت در راستای تحقق شعار جهش تولید نسبت به راه اندازی پویش تولید ، تداوم امید بمنظور بهره برداری از 200 طرح بزرگ پیشران ملی در بخش صنعت و معدن به ارزش 170 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم 41 هزار نفر در سالجاری اقدام نموده که تا کنون این طرح ها در 7 استان افتتاح و راه اندازی شده اند .
وی با بیان این که 5 طرح پیشران صنعتی استان نیز در زمره این 200 طرح بوده و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید، افزود: شرکت های صباح پودر در زمینه تولید انواع پنیر گودار و چدار، قوطی سازی فجر گلستان در زمینه تولید انواع قوطی کمپوت و کنسرو و درب فلزی ظروف، تجارت گستر ترکمن در زمینه تولید فایبر سمنت، توسعه سوم شرکت بانیار پلیمر در زمینه تولید پلی استایرن و فروشگاه بزرگ چند منظوره خانم آمنه زمانی در فضایی به وسعه 3000 مترمربع، 5 طرح پیشران استان گلستان می باشند .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 381
  • کد خبر : 74711