عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست هم اندیشی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان گلستان تشکیل شد

با حضور نماینده دستگاه های فرهنگی ؛

نشست هم اندیشی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان گلستان تشکیل شد

نشست هم اندیشی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان گلستان تشکیل شد

 ​معاون هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: 9 هفته ی فرهنگی و هنری برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس پیش بینی شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رضا یازرلو ضمن قدردانی از حضور نمایندگان دستگاه های فرهنگی مدعو، افزود: ستاد اجرایی گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در کشور، مسئولیت کار گروه فرهنگی و هنری را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سپرده و در استان ها این مسئولیت بر عهده ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی با اشاره بر اینکه امسال برنامه های این ایام به صورت هفتگی نخواهد بود و در جدولی مشخص تا پایان سال برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: 9 هفته ی فرهنگی و هنری برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس پیش بینی شده است.
یازرلو درباره عناوین هفته های پیش بینی شده که از تیرماه آغاز شده است، گفت: نقش اهالی قلم در تعالی فرهنگ پایداری، نقش ولایت پذیری و ولایتمداری مردم در دفاع مقدس، آزادگان، پرچم داران عزت و ایستادگی و نقش ناشران و جامعه کتاب داران در توسعه ادبیات از هفته های پیش بینی شده است که تا پایان آبان ماه برگزار می شود.
وی درباره دیگر هفته ها که از دی ماه تا پایان سال نام گذاری شده است، گفت: دفاع مقدس نماد بصیرت دینی و انقلابی، مکتب سلیمانی مقاومت جهانی علیه نظام سلطه، نقش جامعه هنری و هنرمندان در دفاع مقدس، تثبیت انقلاب در دفاع مقدس، دفاع هوایی در دفاع مقدس و راهیان نور، فن آوری جاودانگی دفاع مقدس دیگر عناوین هفته های گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس است.
یادآوری می شود در پایان هر یک از نمایندگان دستگاه های مدعو برنامه های پیش بینی شده خود را تشریح کردند و درباره ی آن به گفت و گو  و تبادل نظر پرداختند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .