عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رونمایی از تجهیزات آموزشی خریداری شده از محل اعتبارات کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان گمیشان

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت؛

رونمایی از تجهیزات آموزشی خریداری شده از محل اعتبارات کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان گمیشان

رونمایی از تجهیزات آموزشی خریداری شده از محل اعتبارات کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان گمیشان

 به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت، آئین رونمایی از تجهیزات خریداری شده از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای گمیشان با حضور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی و امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و فرماندار گمیشان برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان،در این مراسم خاندوزی، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ضمن تبریک هفته مهارت و تقدیر از تلاش های انجام شده در توانمندسازی بانوان استان که نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد، از تخصیص اعتباری بالغ بر 6367 میلیون ریال جهت خرید تجهیزات کارگاهی در در مناطق مختلف حاشیه نشین انجیرآب گرگان، سید آباد گنبد و گمیشان خبر داد. 
سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز ضمن گرامیداشت هفته ملی مهارت افزود: از محل اعتبارات فوق مبالغ 5112 میلیون ریال در گمیشان، 625 میلیون ریال در گرگان و 630 میلیون ریال در گنبد جهت خرید تجهیزات کارگاهی هزینه شده است. 
غیناقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری نیز از مهارت آموزی بانوان به عنوان عنصر کلیدی پیشرفت اقتصادی و اجتماعی استان نام برد و خاطر نشان کرد: در هر زمینه ای از کاهش بیکاری ها و آسیب های اجتماعی، اهمیت آموزش فنی و حرفه ای مشخص است. 
فرماندار گمیشان نیز ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده از نقش عملی و ویژه آموزش های فنی و حرفه ای در کاهش نرخ بیکاری شهرستان تقدیر کرد. 
این مراسم با ارائه گزارش عملکرد از سوی گلی پور رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گمیشان، با اهداء لوح تقدیر و هدیه به دو نفر از کارآفرینان خانم برتر مرکز فوق در رشته های صنایع دستی ترکمن و گلیم بافی به کار خود پایان داد.

 

رونمایی از تجهیزات آموزشی خریداری شده از محل اعتبارات کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان گمیشان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .