عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خانواده معظم شهدا و ایثارگران میراث دار انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشورمان هستند


خانواده معظم شهدا و ایثارگران میراث دار انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشورمان هستند

 مدیرکل راه آهن شمالشرق2 با همراهی رئیس پلیس راه آهن استان گلستان با خانواده معظم شهید علی اکبر وردان دیدار و از این خانواده معزز دلجویی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمالشرق2، عبدالکریم زاده، مدیرکل راه آهن در این دیدار گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و امنیت و اقتدار کنونی ما به خاطر رشادت های آن عزیزان است و پاسداشت مقام شامخ شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آن بزرگواران وظیفه سنگینی است که بر دوش همه ماها می باشد.
مهدی عبدالکریم زاده اضافه کرد: خانواده های معظم شهدا همواره مایه افتخار جامعه اسلامی و میراث دار انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشورعزیزمان هستند که همه ما مدیون آنان هستیم.
درادامه سرگرد نظری به بیان اجر صبوری خانواده های معظم شهدا پرداخت و عنوان نمود: اجر و پاداش خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یقیناً کمترازپاداش شهیدان گرانقدر نیست.
وی افزود: امروز همه ما شاهد این هستیم که به برکت تربیت فرزندان صالح ونیکو وبا ایمان که حضوری شایسته و راسخ و افتخارآمیز در عرصه های فرهنگی و اجتماعی دارند بسی مایه افتخار و از سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و وجود آنان موجب افتخار نظام و کشور عزیزمان هستندوهمه آنان الگوی مردم ایران اسلامی هستند.
در خاتمه خانواده این شهید معظم به بیان خاطراتی از شهید گرانقدر پرداخته و عنوان نمودند: این حضور و دیدارهای مدیران و مسئولین موجب دلگرمی خانواده شهدا و ایثارگران می شود که خداوند اجرشان دهد.
در پایان این دیدار لوح یادبودی به پاس رشادت های این شهید سرافراز و ادای احترام به مقام شامخ خانواده معظم شهدا توسط مدیر کل و رئیس پلیس راه آهن شمالشرق2 به خانواده معظم شهید علی اکبر وردان اعطا گردید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن شمال شرق ۲
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 700
  • کد خبر : 74932