عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشدید بازرسی و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در واحدهای صنفی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان خبر داد :

تشدید بازرسی و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در واحدهای صنفی

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به اجباری شدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فعالیت کسبه استان گلستان از تشدید بازرسی و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در واحدهای صنفی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان، حسین طلوعیان گفت: باتوجه به شیوع مجدد ویروس کرونا، واحدهای صنفی استان گلستان ملزم به رعایت دقیق نکات بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا برای حفظ سلامت خود و مردم جامعه می‌باشند.

وی، با قدردانی از تلاش اصناف و کسبه در عرصه مبارزه با کرونا افزود: کسبه استان گلستان از ابتدای شیوع بیماری کرونا به صورت خودجوش در عرصه مقابله با آن تلاش کرده‌اند و این همکاری همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به اجباری شدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فعالیت کسبه استان گلستان از تشدید بازرسی و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در واحدهای صنفی استان خبر داد.

طلوعیان گفت: بازرسی و نظارت مستمر برکلیه واحدهای صنفی سراسر استان به منظور اجرای نکات دقیق بهداشتی در راستای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا تشدید شده است و درصورت عدم رعایت موارد مربوطه برخورد قانونی خواهد شد.

وی تاکید کرد: کلیه واحدهای صنفی به ویژه نانوایان، رستوران‌ها، غذافروشی‌ها، آرایشگاه‌ها و دیگر کسبه با استفاده از ماسک، دستکش و کلاه بهداشتی، استفاده از دستگاه کارت خوان بانکی، ضد عفونی مستمر محیط کسب و در پذیرش مشتریان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی فعالیت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: کلیه واحدهای صنفی و همچنین صنعتی در ادامه فعالیت باید پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با نوع فعالیت خود را به‌صورت دقیق اجرا کنند تا سلامت جامعه بیشتربه خطر نیفتد.

طلوعیان از فعالیتگشت‌های مشترک بازرسی برای نظارت بر بازار، صنوف و واحدهای تولیدی خبر داد و بیان کرد: گشت‌های مختلف نظارتی با حضور دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سایر دستگاههای مرتبط به منظور نظارت جدی و سختگیرانه بر اجرای پروتکل های بهداشتی بصورت منظم فعالیت می‌کنند و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی وفق مقررات جاری با فرد خاطی برخورد و حتی واحد صنفی پلمب خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 416
  • کد خبر : 74948