عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر عامل گاز گلستان ازپیشرفت 50 درصدی گازرسانی به 3 روستای کوهستانی گرگان خبر داد


مدیر عامل گاز گلستان ازپیشرفت 50 درصدی گازرسانی به 3 روستای کوهستانی گرگان خبر داد

 مدیرعامل گاز گلستان گفت: عملیات گاز رسانی به 3 روستای چهارباغ، شاهکوه علیا و شاهکوه سفلی از توابع شهرستان گرگان در مجموع با 54 کیلومتر شبکه در حال اجرا بوده که در حال حاضر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش روابط عمومی، مهندس رحیمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان اظهار داشت: باهدف بررسی روند پیشرفت پروژه گازرسانی به 3 روستای کوهستانی شهرستان گرگان طی بازدید بعمل آمده با حضور روسای امور مهندسی و اجرای طرحها، برنامه ریزی، اجرای طرحها و امور حقوقی روند پیشرفت گازرسانی مورد ارزیابی قرار گرفته و ضمن بازدید از مسیر اجرای پروژه در جریان شرایط و مشکلات اجرایی کار قرار گرفتیم.
 وی افزود: با عنایت به کوهستانی بودن منطقه و شرایط سخت مسیر عملیات به راحتی میسرهای خاکی و مسطح نبوده و اجرای کار مشکلتر و کندتر می باشد بنابراین به منظور پیشبرد این پروژه؛ راهکارهای پیشرفت پروژه  ارزیابی و  پیشنهادات موثری ارائه گردید.
 مدیرعامل گاز گلستان در ادامه تاکید داشت: باتوجه به فصل مناسب کاری و موقعیت جغرافیایی منطقه که قطعاً در چند ماه آینده با ورود به ایام سرد سال و نزول بارش های برف و باران، فرآیند  اجرای پروژه با مشکل جدی مواجه خواهدشد با شرکت مجری تاکید گردید با افزایش اکیپهای اجرایی  تلاش شود تا قبل از فصل سرما لوله گذاری مسیر به اتمام برسد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .