عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی و اداره کل ورزش وجوانان تفاهم نامه همکاری امضا کردند


اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی و اداره کل ورزش وجوانان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی و اداره کل ورزش وجوانان تفاهم نامه همکاری امضا کردند
اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی و اداره کل ورزش وجوانان تفاهم نامه همکاری در زمینه امور تعاون، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، با حضور مازندرانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان تفاهم نامه همکاری مشترک با هدف استفاده بهینه از منابع، ظرفیت ها و امکانات و توانایی ­های موجود، فراهم نمودن بستر انجام فعالیت خلاقانه و اشتغالزا برای اعضای نهادهای اجتماعی در حوزه جوانان، سمن­های جوانان و تشکل­های غیردولتی منعقد شد.
مازندرانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ودر اجرای اهداف و ماموریت های مندرج در مواد 24 و 94 قانون برنامه ششم توسعه کشور در حوزه جوانان ، توسعه امور فرهنگی و اجتماعی  و ارتقا سطح سلامت ، نشاط و روحیه کار جمعی در بین جوانان را مهم دانست.
گفتنی است یکی از اهداف این تفاهم نامه ایجاد و حمایت از شرکت های تعاونی جوانان و همکاری در انجام امور  فرهنگی و اجتماعی جوانان  و امور ورزشی جامعه مخاطب می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن این تفاهم نامه و استفاده از ظرفیت دو طرف، می توان در جهت ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای در موضوعاتی از جمله بازاریابی، به عنوان یکی از مهمترین مشکلات واحدهای تعاونی، گام های خوبی را برداشت.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 387
  • کد خبر : 75068