عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک در خصوص تولید مستند سیلاب در گلستان


نشست مشترک در خصوص تولید مستند سیلاب در گلستان

نشست مشترک در خصوص تولید مستند سیلاب در گلستان

 نشست مشترک در خصوص تولید مستند سیلاب در گلستان با حضور مدیر کل منابع و طبیعی و آبخیزداری استان گلستان و آقای بهروز افخمی کارگردان صاحب نام در حوزه فیلم و سریال در اداره کل منابع طبیعی برگزار شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان در این نشست ضرورت تبیین موضوع سیل عوامل موثر برآن و تشریح سهم آن ها اهمیت اطلاع رسانی آگاهی بخشی و نحوه اقدام در خصوص پدیده سیل و سوابق رخداد های سیل گلستان از دهه های گذشته، مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ابوطالب قزل سفلو مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان بر نحوه پاسخ به رخدادهای حدی بارش در شرایط تغییر اقلیم با اجرای فعالیت های آبخیزداری با هدف تله اندازی مواد محموله سیلاب، کاهش دبی پیک و جلوگیری از همزمانی زمان تمرکز سیل در حوزه های مختلف یک آبخیز تاکید نمودند.
بهروز افخمی بیان داشت لزوم اتخاذ و پیاده سازی استراتژی‌هایی سازگار و منطبق در راستای کاهش آسیب‌پذیری از پدیده سیل در شرایط جدید اقلیمی که در آن فراوانی وقوع رخداد های سیل به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.
 قزل سفلو مدیر کل منابع طبیعی همچنین افزودند ارتباط موثر با مخاطب در قالب تصویر سازی مناسب از پدیده سیل می تواند نقش مهمی در جهت کاهش در معرض قرار گیری و به تبع آن کاهش آسیب‌پذیری پدیده سیلاب ایفا نماید.
در ادامه آقای بهروز افخمی به لزوم برنامه ریزی برای انجام بازدید های مشترک از برخی پروژه های شاخص انجام شده توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با هدف کاهش ضریب روان‌آب و مدیریت سیلاب اشاره نمودند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .