عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » متقاضیان بیمه بیکاری به سامانه جامع روابط کار مراجعه کنند

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

متقاضیان بیمه بیکاری به سامانه جامع روابط کار مراجعه کنند

متقاضیان بیمه بیکاری به سامانه جامع روابط کار مراجعه کنند

 مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: متقاضیان بیمه بیکاری که بیکاری آنان از خرداد ماه همچنان تداوم دارد باید به سامانه جامع روابط کار مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید دنکوب اظهار کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک و دسترسی آسان و عدم مراجعه حضوری متقاضیان، سامانه بیمه بیکاری به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

وی افزود: متقاضیان بیمه بیکاری که سابقاً در سامانه بیمه بیکاری به نشانی https://Bimebikari.mcls.gov.ir ثبت نام کردند و بیکاری آنان از ابتدای خرداد ماه سال جاری همچنان تداوم دارد ، لازم است در اسرع وقت ضمن حضور در دفاتر پیشخوان دولت جهت احراز هویت واخذ کد رهگیری، به سامانه جامع روابط کار به آدرس: https://Prkar.mcls.gov.ir مراجعه کنند و درخواست خود را جهت بررسی در خصوص ادامه پرداخت مقرری بیمه بیکاری به ثبت برسانند .

دنکوب اضافه کرد: متقاضیان بعد از ورود به سامانه جامع روابط کار https://Prkar.mcls.gov.ir و انتخاب زیر سامانه بیمه بیکاری می توانند فرم های در دسترس را تکمیل نموده و مستندات خود را بارگذاری نمایند که این مرحله به منزله ثبت درخواست بیمه بیکاری متقاضی تلقی می شود.

وی اذعان کرد: متقاضیان می توانند از طرق مختلف از قبیل: گوشی موبایل، کافی نت، اینترنت، دفاتر پیشخوان دولت، کاریابی ها و... اقدام به ثبت درخواست خود نمایند.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: متقاضیان بیمه بیکاری برای جلوگیری از نقص در پرونده خود و سهولت بیشتر می توانند به دفاتر کاریابی مراجعه کنند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1542
  • کد خبر : 75216