عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسانه ها مطالبه گری مثبت ایجاد کنند/ بخشی از پازل پیشرفت استان مربوط به رسانه ها است

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از گلستان ما :

رسانه ها مطالبه گری مثبت ایجاد کنند/ بخشی از پازل پیشرفت استان مربوط به رسانه ها است

 

رسانه ها مطالبه گری مثبت ایجاد کنند/ بخشی از پازل پیشرفت استان مربوط به رسانه ها است

 سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: رسانه ها باید به صورت جامع به موضوعات بپردازند و خوب وارد شوند چرا که بخشی از پازل پیشرفت کشور و استان مربوط به رسانه ها است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی در بازدید از پایگاه خبری – تحلیلی گلستان ما ضمن تبریک هفته خبرنگار به تحریریه این پایگاه خبری تحلیلی  گلستان ما، اظهار کرد: رسانه ها باید در توسعه استان، هدفمند عمل کنند ، چرا که رسانه ها رکنی برای پیشرفت استان هستند و اگر خود را پایش نکنند و هدف گذاری نداشته باشند عامل پیشرفت استان نخواهند بود.
وی افزود: جایگاه هر کدام از ما مشخص است، من به عنوان دستگاه اجرائی باید امکانات را هدفمند و همسو به سمت اینکه کاری را که به من محول شده است جلو ببرم و توقع ما از رسانه ها این است از یک طرف مطالبه گری که ایجاد می کنند بر اساس امکانات و شرایط باشد و از طرفی دستگاه ها هم احساس کنند افکار عمومی هم آن ها را پایش می کنند و باید به افکار عمومی پاسخگو باشند.
مهندس حسینی "گلستان ما" را رسانه ای وزین دانست و گفت: اگر درآمد سرانه استان ما نصف درآمد سرانه کشور است دلایلی دارد . یکی از آن ها این است دقیقا نمی دانیم کجا می خواهیم برویم.
سرپرست آب منطقه ای گلستان با بیان اینکه پیشرفت استان پیشرفت کشور است، خاطرنشان کرد: بنا نیست به هر نحوی جامعه را اداره کنیم انقلاب اسلامی شکل گرفته تا جامعه را بر اساس اسلام اداره کنیم و به غیر از آن اداره جامعه کار سختی نیست.
وی ادامه داد: رونق تولید ساختارشکنی ها را می طلبد، رسانه ها اگر ما را به چالش وادار کنند اگر حرفشان درست باشد ما باید خودمان را اصلاح کنیم .
جواد عموزاد مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما نیز در این دیدار گفت: امسال تصمیم گرفتیم رویکردهای سایت را بیشتربه سمت مسائل اقتصادی و معیشتی سوق دهیم تا با انعکاس مشکلات مردم و مطالبه گری افکار عمومی مدیران نیزپاسخگویی را از وظایف مهم خود بدانند.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .