عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسانه‌ها حلقه ای در زنجیره توسعه استان هستند / مدیران سرگرم کارهای کوچک نشوند

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از خبرگزاری فارس عنوان کرد:

رسانه‌ها حلقه ای در زنجیره توسعه استان هستند / مدیران سرگرم کارهای کوچک نشوند

 

رسانه‌ها حلقه ای در زنجیره توسعه استان هستند / مدیران سرگرم کارهای کوچک نشوند

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان با اشاره به اینکه، رسانه باید جایگاه خود را در توسعه استان مشخص کند ، گفت: رسانه ها حلقه‌ای در راستای زنجیره توسعه استان هستند که اگر اهداف را برای خود تبیین و عملکرد خود را در توسعه استان را پایش کند اتفاقات خوبی حاصل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی در دیدار با سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری فارس به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس با اهداف توسعه استان آشناست ، از رسانه‌ها خواست تا مطالبات حوزه آب را دائما پایش کنند تا خروجی اتفاقات به نفع استان رقم بخورد.
وی با اشاره به اینکه پایش همیشگی در امور کاری در پیشرفت استان بسیار مهم است، تصریح کرد: هر مجموعه‌ای وقتی می‌خواهد کاری انجام دهد ابتدا باید دنبال هدف و چرایی مسئله باشد و سپس چگونگی کار را بسنجد تا موفقیت رفیق راه شود.
سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان افزود: اگر پایش و نظارت به صورت همیشگی انجام شود، نسبت به رفع موانع و تقویت قوت‌ها اقدام خواهد شد.
وی ادامه داد: رسانه اگر اخبار، مطالب و گزارش‌هایی که تنظیم کرده منجر به توسعه استان شده باشد به معنای این است که در مسیر اهداف ترسیم شده به درستی گام برداشته است، در غیر اینصورت باید در اهداف آن رسانه باید تجدیدنظر شود.
مهندس حسینی بیان کرد: یکی از اشکالات استان این است که یا مدیران سرگرم کارهای بسیار کوچک می‌شوند و یا در آرزوی کارهای بسیار بزرگ هستند و در این میان استانی که باید در ردیف 17 یا 18 کشور به تناسب جمعیت و یا وسعت باشد قرار بگیرد اما اینگونه نیست.
وی توسعه نامتوازن را یکی از اشکالات جدی استان برشمرد و تصریح کرد: این ضعف سبب شده تا گلستان با رتبه‌های متفاوت توسعه‌ای به شکل کاریکاتوری رشد کند که در شآن استان نیست.
سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان با تاکید بر اینکه باید تصویر آینده توسعه استان زیبا‌تر ترسیم شود، گفت: راه‌های رسیدن به توسعه استان را باید منطقی‌تر طی کنیم، و پایش‌ها در جای خود انجام شود که نقش رسانه در این زمینه بسیارمهم است.
وی با اشاره به عملیات آبگیری سد نرماب در اردیبهشت ماه سال 1399 بیان کرد: رسانه‌ها باید دائما این موضوع را پایش کنند.
 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .