عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان های آزادشهر و رامیان تجلیل شد


از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان های آزادشهر و رامیان تجلیل شد

 

 

 

از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان های آزادشهر و رامیان تجلیل شد

 

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، گفت: همزمان با 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان های آزادشهر و رامیان تجلیل شد. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، مراسم تجلیل و تکریم از خبرنگاران شهرستان آزادشهر و رامیان همزمان با روز خبرنگار،با حضور عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی،غلامعلی کوهساری نماینده مردم شریف شهرستان های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی،احمد رضا آدینه معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان آزادشهر و روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های آزادشهر و رامیان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد.
وی افزود:در این مراسم ابتدا خبرنگاران به بیان دغدغه ها و مشکلات موجود در حوزه ی فعالیت خود از جمله نداشتن کارت خبرنگاری ، مسکن، بیمه  و... پرداخته و خواستار رفع مشکلات از سوی مسئولین مربوطه شدند .
در ادامه عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه و بیان این نکته که خبرنگاران چشم و گوش مردم و پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند گفت: مطالبه گری، شناسایی و انعکاس مشکلات جامعه از اصلی ترین رسالت خبرنگاران است.
کشمیری در ادامه از پیگیری مشکلات خبرنگاران از جمله بیمه آنان خبر داد و افزود: ثبت مشخصات در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گام اول در ارائه خدمات به خبرنگاران است. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار داشت: با پیگیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری استانداری گلستان به 100 خبرنگار و فعال رسانه ای استان تسهیلات پنجاه میلیون ریالی اعطاء می شود.
در ادامه این مراسم غلامعلی کوهساری نماینده مرم شریف شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران باید چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مردم باشند افزود: خبرنگاران صداقت و صراحت، اخلاق رسانه ای، امانت داری در انعکاس خبر را مد نظر داشته باشند. 
کوهساری تصریح کرد: اصحاب رسانه علاوه بر بیان مشکلات و انتقادات، اقدامات خوب انجام شده در سطح منطقه را به مردم اطلاع رسانی کنند. 
یادآوری می شود در پایان این مراسم که عصر روز جمعه 17 مرداد 99 در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده بود،  از خبرنگاران  و فعالان رسانه ای هر دو شهرستان با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.
 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .