عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استفاده از مشارکت خیرین با همدلی میسر می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

استفاده از مشارکت خیرین با همدلی میسر می شود

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: استفاده از ظرفیت و مشارکت خیرین در اجرای پروژه های راهسازی فقط با همدلی به ثمر می نشیند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان،"مهدی میقانی" در حاشیه آغاز عملیات اجرایی پروژه رفع نقاط پرتصادف محور کلاله به مراوه تپه با مشارکت خیرین در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز گلستان مستقر در شهرستان کلاله افزود: اقدامات موثر مجمع خیرین سلامت شهرستان کلاله در بخش سلامت موجب استقبال از مشارکت آنان در رفع نقاط پرتصادف محورهای ارتباطی شهرستان شد.

وی، حضور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور را در آغاز عملیات اجرایی این پروژه مایه دل گرمی و قوت قلب ادامه کار بیان کرد و گفت: از حمایت های ویژه معاونت عمرانی استانداری و فرماندار شهرستان کلاله نیز، تشکر ویژه دارم.

میقانی خاطرنشان کرد که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز با تمام وجود در پای کار خواهد بود.

در این آیین، معاونت عمرانی استانداری و فرماندار کلاله هم، مشارکت خیرین در پروژه های راهسازی را ارزشمند دانستند و اظهارامیدواری کردند که با مشارکت خیرین فعالیت های بهتری در راههای مواصلاتی استان اجرا خواهد شد.

طرح بهسازی محور کلاله به مراوه تپه به طول 95 کیلومتر جزو پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان است که امسال از محل سفر هیئت دولت اعتبار دو میلیارد تومانی آن با همت خیرین و راهداری و حمل و نقل جاده ای به سمت رفع نقاط پرتصادف آن سوق داده شد تا شروعی باشد برای بقیه شهرستان ها و استان های دیگر.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .