عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح های بزرگ اقتصادی و عمرانی باید دارای پیوست رسانه ای و اطلاع رسانی عمومی باشند

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از خبرگزاری مهر استان:

طرح های بزرگ اقتصادی و عمرانی باید دارای پیوست رسانه ای و اطلاع رسانی عمومی باشند

طرح های بزرگ اقتصادی و عمرانی باید دارای پیوست رسانه ای و اطلاع رسانی عمومی باشند

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از خبرگزاری مهر استان گفت: تعامل مدیران اجرایی و اهالی رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی باید بیشتر باشد تا بتوان مطالبات به حق مردم و استان را در راستای توسعه با هدف گذاری صحیح ،محقق نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سیدمحسن حسینی در آستانه روز خبرنگار، با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان، ضمن خداقوت به اصحاب رسانه و تبریک عید غدیر اظهار کرد: تلاش های فعالان عرصه رسانه به ویژه خبرگزاری ها در استان قابل تقدیر است وما دست آن ها را برای تعامل و همکاری و البته شنیدن انتقاد های سازنده آن ها می فشاریم. 
وی افزود: با توجه به اهمیت رسانه در دنیای امروز، طرح های بزرگ اقتصادی و عمرانی باید دارای پیوست رسانه ای و اطلاع رسانی عمومی باشند تا بتوانیم جامعه را نسبت به اثرات مثبت طرح های بزرگ عمرانی که گاهی با تنش های اجتماعی در اجرا همراه است همراه و آگاه کنیم.
سرپرست خبرگزاری مهر دراستان نیز در این دیدار گفت: همکاران ما در خبرگزاری مهردر بحث خبر و اطلاع رسانی از دغدغه مند ترین همکاران رسانه ای استان هستند. 
محمد چراغعلی افزود: بدون هیچ چشمداشتی و بدون نگاه جناحی و سیاسی نگاه ما در تولید محتوا به توسعه استان است.همیشه در نظر داریم که  انتقاد و یا حمایت ما چه کمکی می تواند به توسعه استان نماید. 
وی افزود: باید از ظرفیت رسانه در معرفی ظرفیت های استان در سطح ملی و بین المللی بیشتر استفاده شود ولی متاسفانه در این حوزه اقدامات درخوری انجام نمی شود و یکی از دلایل غقب ماندگی استان همین موضوع است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .