عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه مشترک شرکت آب منطقه ای گلستان و بنیاد مسکن استان

در راستای عملیات جابجایی روستای جنگلده بالا به سایت جدید:

جلسه مشترک شرکت آب منطقه ای گلستان و بنیاد مسکن استان

جلسه مشترک شرکت آب منطقه ای گلستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در راستای تسریع عملیات جابجایی روستای جنگلده بالا به سایت جدید به مساحت 12 هکتار و آسفالت سایت جدید جنگلده پایین با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان و مدیر کل بنیاد مسکن تشکیل شد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در این جلسه اظهار کرد: همکاران بنیاد مسکن با همکاری شرکت آب منطقه ای، عملیات اجرائی ساخت روستا را در جنگلده آغاز کرده و همگی پای کار هستند.
مهندس سید محسن حسینی با بیان اینکه، در طرح های اجرائی شروع و انتهای کار سخت است، افزود: تاکید وزارت نیرو هم بر تسریع کار در نرماب است. مسائل اجتماعی با همکاری فرمانداری مینودشت ، بنیاد مسکن و آب منطقه ای حل شده است و این همکاری آغازی برای همکاری های بعدی در جابجایی روستاهای باقی مانده در سد نرماب و ...است تا بتوان ایرادات و مشکلات احتمالی را نیز مرتفع نمود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان نیز در این جلسه اظهار کرد: با نظر شرکت آب منطقه ای گلستان وبا رعایت منافع مردم ونظرات آن ها، اصلاحی در نقشه ساخت روستا انجام شد که هم منجر به کاهش هزینه ها و هم تسریع در زمان ساخت روستا می شود.
مهندس سید محمد حسینی افزود: همه تلاش ما این است که بتوانیم طبق وعده ای که به مردم داده ایم، در زمان مقرر واحدهای مسکونی را تحویل داده و اعتماد عمومی را افزایش دهیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .