عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان:

انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن

انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان گلستان در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان: مهندس محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل بیان داشت: این تفاهم نامه در دو فاز مطالعاتی و اجرایی جهت اراضی طرح اقدام ملی تامین مسکن در شهرهای گمیشان، بندر ترکمن، آزادشهر و کلاله منعقد گردیده است.

وی موضوع تفاهم نامه را شامل انجام عملیات مطالعاتی، اجرایی و آماده سازی اراضی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای ذکر شده مشتمل بر دو فاز مطالعاتی و اجرایی توسط بنیاد مسکن استان عنوان نمود.

محبوبی ادامه داد: نقشه برداری زمین، انجام مطالعات هیدرولوژی و هیدرولیکی، تهیه طرح شهرسازی و تفکیکی سایت و برداشت خاک نباتی و تسطیح بستر ، اجرای عملیات خاک برداری و پیاده سازی طرح تفکیکی و شبکه معابرو موراد دیگر از جمله اقداماتی است که در این تفاهم نامه ذکر گردیده است.

این مقام مسئول مدت این تفاهم نامه را از تاریخ انعقاد به مدت شش ماه عنوان و ادامه داد: هرگونه تمدید و ادامه فعالیت ، بازنگری و یا اصلاح در مفاد تفاهم نامه با توافق طرفین و موافقت آنان امکان پذیر می باشد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .