عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکلات منابع آب روستای آق آباد شهرستان گنبد بررسی شد

در جلسه ای با حضور نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی و سرپرست امور منابع آب گنبد:

مشکلات منابع آب روستای آق آباد شهرستان گنبد بررسی شد

مشکلات منابع آب روستای آق آباد شهرستان گنبد بررسی شد

  جلسه بررسی مسائل، مشکلات و خواسته های کشاورزان و اهالی دهستان آق آباد با حضور شادمهر نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان، دهیار و تعدادی از اهالی منطقه و سرپرست امور منابع آب شهرستان گنبد در مسجد روستای آق آباد برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در این جلسه تقاضاهایی از سوی دهیار و اهالی حاضر در جلسه در خصوص موضوعات مرتبط با شبکه سد گلستان، جاده های ارتباطی داخل شبکه و نحوه تحویل و توزیع آب و دریافت آب بهای کشاورزی از سوی شرکت آب منطقه ای گلستان و تعاونیهای مستقر در شبکه مذکور مطرح شد.
در ادامه مهندس تیموری سرپرست امور منابع آب شهرستان گنبد، توضیحات لازم در خصوص اهداف احداث جاده های داخل شبکه و طراحی آنها به عنوان جاده سرویس بمنظور نگهداری، حفاظت و بهره برداری از تاسیسات آبی و شبکه آبیاری و زهکشی، مبانی تعیین تعرفه و نحوه محاسبه آب بهای کشاورزی در شبکه موردنظر و مساعدتهایی که از سوی شرکت آب منطقه ای با کشاورزان و تعاونیهای تولید واقع در شبکه اعمال گردیده و میگردد برای حاضرین تشریح  نمود. 
همچنین مقرر گردید از سوی دستگاههای متولی نیز نظارت و هماهنگیهای لازم در خصوص نحوه فعالیت و ارائه خدمات تعاونیهای شبکه موردنظر به کشاورزان عضو انجام گردد. 
گفتنی است در این جلسه ضرورت همکاری سایر دستگاهای اجرایی با آب منطقه ای در خصوص پیشگیری از بهره برداری غیرمجاز از آب مخزن سدگلستان و رعایت الگوی کشت مورد تاکید قرار گرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .