عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت ۱۴۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید از محل اعتبارات سال ۹۹

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان خبر داد:

پرداخت ۱۴۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید از محل اعتبارات سال ۹۹

پرداخت ۱۴۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید از محل اعتبارات سال ۹۹
 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در جلسه کارگروه رونق تولید گفت: از محل اعتبارات سال ۹۹ تا کنون ۱۴۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی استان پرداخت شده است .
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در سیصد و چهل و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور استاندار گلستان در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری گلستان برگزار گردید ، گفت :  از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹ یعنی از ابتدای مرداد ماه تا کنون درخواست تسهیلات ۹۳ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت بیش از ۴۷۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند .
وی افزود : از این تعداد ۲۶ واحد‌ تولیدی استان  ۱۴۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت نمودند .
وی گفت : از محل اعتبارات  تبصره ۱۸ نیز از ۹۲ درخواست مصوب شده جهت دریافت ۵۹۵ میلیارد تومان ، تاکنون به ۲۲ واحد حدود ۱۸۷ میلیارد تومان تسهیلات این بخش پرداخت شده است .
به گفته وی ، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات ۲۱۷ واحد تولیدی استان جهت دریافت ۷۴۹ میلیارد تومان در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که ۴۳ واحد ۱۲۴ میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت نموده اند .
بنا به اظهار طلوعیان ، جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با هدف رفع مشکلات واحد های تولیدی بصورت منظم و با جدیت برگزار می شود و در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری ۷۱ جلسه با ۷۶۳ مصوبه برگزار نموده ایم و این درحالی است که در همین مدت در سال گذشته تنها ۲۴ جلسه با ۳۳۴ مصوبه برگزار شده بود .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 312
  • کد خبر : 76016