عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری هجدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان


برگزاری هجدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان

 

برگزاری هجدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان

 هجدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان درمحل سالن جلسات استانداری گلستان برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن ‌تجارت استان گلستان ، حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در هجدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان با اشاره به بررسی نرخ تورم در استان اظهار کرد : در توزیع نهاده های طیور در کشور مشکلاتی به وجود آمد ولی علی رغم تمامی مشکلات ، با مساعدت امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان و اختصاص سهمیه نهاده به تولیدکنندگان مرغ استان توانستیم قیمت مرغ را ثابت نگه داریم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: نیاز استان گلستان به گوشت مرغ روزانه بالغ بر 65 تن است و با تغییر و تحولات قیمت نهاده های دامی حفظ قیمت فعلی مرغ امکان پذیر نیست و در روزهای آینده ممکن است شاهد افزایش قیمت مرغ باشیم.
طلوعیان یادآور شد: قیمت جدید نهاده ها با توافق جهاد و کارگروه تنظیم بازار محاسبه می شود و اثر آن در قیمت مرغ محاسبه و قیمت تمام شده گوشت مرغ اعلام خواهد شد .
وی به سهمیه شکر استان اشاره کرد و گفت: سهمیه شکر در نظر گرفته شده توسط ستاد تنظیم بازار کشور برای استان گلستان برای مصرف خانوار، صنف و صنعت در تیرماه یک هزار و 422 تن، در مرداد دو هزار و 132 تن و در شهریور یک هزار و 431 تن بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان یادآور شد: در جذب شکر سهمیه ای در بخش صنف و صنعت استان گلستان مشکلی وجود ندارد اما در  بخش مردمی از میزان 701 تن شکر که در تیرماه در نظر گرفته شده 200 تن باقی مانده است.
طلوعیان بیان کرد: براساس مصوبه های گذشته بنا شد که شکر به صورت بسته بندی شده و به قیمت هر کیلو هشت هزار و 700 تومان عرضه شود و این قیمت در بازار کشش ندارد و در خواست داریم شکر به صورت فله که قیمت پایین تری دارد در بازار عرضه شود .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 340
  • کد خبر : 76334