عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصلی ترین ارتباط بین مردم و دستگاه های اجرائی رسانه ها هستند

دیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در دیدار با موسسه اصحاب رسانه گلستان:

اصلی ترین ارتباط بین مردم و دستگاه های اجرائی رسانه ها هستند

اصلی ترین ارتباط بین مردم و دستگاه های اجرائی رسانه ها هستند

 مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در دیدار با موسسه اصحاب رسانه گلستان گفت: اصل ارتباط بین دستگاه های اجرائی ومردم ، رسانه ها هستند. 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی در این دیدار اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای گلستان به تعامل و ارتباط مستمر به رسانه ها به عنوان جزئی از حلقه توسعه استان معتقد است و این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: لازم است در بسیاری از طرح های در حال انجام توسط شرکت اطلاع رسانی دقیق تر و صحیح تری جهت علل انجام طرح ها مانند (سدسازیها، شبکه سازی ها و زهکشی و ...) صورت گیرد تا دلایل و تاثیرات مثبت آن کاملا برای جامعه روشن گردد. به همین جهت در سال جاری درتعامل با سازمان مدیریت و برنامه ریزی ودر موافقت نامه ها به دنبال این هستیم درصدی از اعتبارات به مساله اطلاع رسانی اختصاص یابد و تا نهایی شدن آن نیز پیگیر هستیم. 

مهندس حسینی در ادامه با بیان اینکه نقشه راه استان در بخش های مختلف کاملا واضح نیست، افزود: در بخش های صنعت و کشاورزی و.. فضای روشن و ملموسی را پیش رو نداریم و بنابراین مطالبات رسانه ها و پیگیری آن ها از مدیران و مسئولان استان بسیار مهم است. 
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان تصریح کرد: در استان به اندازه کافی و حتی بیش از نیاز هم مجوز احداث چاه شرب صادر کرده ایم اما استان در فصل تابستان به دلیل همزمانی استفاده از چاه های کشاورزی وشرب، با مشکل کمبود آب مواجه می شود که این مهم می تواند با احداث مخازن بیشتر ذخیره آب توسط شرکت آب و فاضلاب بسیار کاهش یابد. 
مهندس حسینی با اشاره به اینکه 35 هزار حلقه چاه مجاز و غیر مجاز در استان وجود دارد، گفت: 20 هزار حلقه از این چاه ها مجاز و مابقی غیر مجاز است که چاه های غیر مجاز عمدتا کم عمق تر بوده و حدود 13 درصد آب زیرزمینی استان را استحصال می کنند. 
مهندس حسینی در ادامه تصریح کرد: آمادگی کامل برای همکاری با رسانه ها در زمینه های مختلف وجود دارد و از نظرات و پیشنهادات سازنده آنان در راستای حفظ وحراست منابع آبی و استفاده بهتراز ظرفیت های منابع آب استان استقبال می کنیم. 
مدیر عامل موسسه فرهنگی اصحاب رسانه گلستان نیز در این نشست با بیان اینکه یک رسانه علاوه بر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی می‌تواند در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی نقش ایفا نماید، گفت: اصحاب رسانه استان با تمام وجود خود فعالیت می‌کنند.
غلامرضا ولی پور با بیان نقش رسانه های مکتوب و مجازی، اظهار داشت: رسانه‎ها بسترساز توسعۀ کشور هستند و مجوز رسانه باید به افرادی داده شود که توانایی و سابقه این کار را داشته باشند.
مدیر عامل موسسه فرهنگی اصحاب رسانه گلستان، در خصوص روند شکل‌گیری موسسه اصحاب رسانه استان گلستان نیز توضیحاتی ارائه کرد و افزود: این موسسه با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ۱۰۱۰ در اداره ثبت موسسات به ثبت رسمی رسیده و برگزاری کلاس‌های آموزشی خبرنگاری، برگزاری نمایشگاه‌های مطبوعاتی و جشنواره‌های رسانه‌ای و خدمات‌رسانی به خبرنگاران از خدماتی است که در اساسنامه این موسسه آمده است و ما آماده همکاری و تعامل با شرکت آب منطقه ای استان هستیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .