عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرپرست اداره آب و فاضلاب سرخنکلاته معرفی شد


سرپرست اداره آب و فاضلاب سرخنکلاته معرفی شد

در حکمی از سوی مهندس بهزاد هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان سرپرست اداره آب و فاضلاب سرخنکلاته معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، در راستای اجرای یکپارچه‌سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در این حکم "محمد علی جرجانی" به عنوان سرپرست اداره آب و فاضلاب سرخنکلاته معرفی شد.
بنابراین گزارش در بخشی از این ابلاغ آمده است :                       
با عنايت به مراتب تعهد، شايستگي و حسب اختیارات حاصل از مصوبات یکپارچه سازی شرکتهای آبفا و آبفار به موجب این حکم بعنوان سرپرست اداره آب و فاضلاب سرخنکلاته منصوب می شوید تا وظایف محوله را زیر نظر مدیر امور آب و فاضلاب گرگان به نحو مطلوب به انجام رسانید .
امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی با سر لوحه قرار دادن راهبرد تفکر و تعقل ، سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه و برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام شرح وظایف و مسئولیت محوله مجدانه کوشش نموده و در راستای تحقق اهداف وظایف و ماموریتهای شرکت با تشریک مساعی و تعامل با دیگر قسمتهای مجموعه جهت خدمات به مردم شریف استان موفق و منصور باشید .
لازم به ذکر است از زحمات جواد بهرام نژاد در مدت تصدی رئیس اداره آب و فاضلاب سرخنکلاته تقدیر و وی بعنوان سرپرست گروه آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان منصوب شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .