عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لایروبی 500 کیلومتر از رودخانه های استان از ابتدای سیل 98 تا پایان شهریور 99

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان کرد:

لایروبی 500 کیلومتر از رودخانه های استان از ابتدای سیل 98 تا پایان شهریور 99

لایروبی 500 کیلومتر از رودخانه های استان از ابتدای سیل 98 تا پایان شهریور 99

 مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از لایروبی 500 کیلومتر از رودخانه های استان از ابتدای سیل 98 تا پایان شهریور 99 خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: لایروبی یکی از 8 عملیات مهندسی رودخانه است که شرکت آب منطقه ای گلستان در راستای حفظ و حراست از رودخانه های استان مجاز به انجام است و عملیات لایروبی بیشتر برای سیل های با دوره بازگشت کوتاه موثر است.  
مهندس حسینی اظهار کرد: قبل از سیل سالانه حدود 200 کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی می شد که در حین 2 ماه سیل حدود 100 کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی شد. از ابتدای خرداد 98 تا انتهای آذر 98 نیز با استفاده از سایر موافقت نامه ها، پیمانکاران خیر و  مشارکت همدلانه سپاه و ارتش 200 کیلومتر عملیات لایروبی در استان صورت گرفت. 
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در ادامه بیان کرد: از اواخر پاییز 98 با تخصیص اعتبارات مرتبط با سیل، 40 میلیارد تومان به ساماندهی رودخانه ها اختصاص داده شد که با توجه به اینکه این اعتبارات در قالب اسناد و اوراق بود و شامل تنزیل می گردید، برنامه ریزی حدود 200 کیلومتر از رودخانه ها با این اعتبارات انجام شدکه تاکنون بیش از 180 کیلومتر لایروبی انجام شده است و باقی مانده تا پایان شهریور به پایان می رسد. 
گفتنی است ، طبق اقدامات انجام شده از ابتدای سال 98 تا انتهای شهریور 99 حدود 500 کیلومتر از رودخانه های گلستان لایروبی می شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .