عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مدیرعامل آب منطقه ای استان گلستان و مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان


نشست مشترک مدیرعامل آب منطقه ای استان گلستان و مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان

نشست مشترک مدیرعامل آب منطقه ای استان گلستان و  مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان

 مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان طی نشست مشترک در خصوص همکاری های فی مابین بحث و تبادل نظر نمودند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان در این دیدار، مجموعه جدید اداره کل اوقاف و امور خیریه را یک مجموعه توانمند و فعال از جوانب مختلف در تمامی حوزه های  فرهنگی ، اقتصادی، کشاورزی و.... با تفکرات نو و به روز دانست و افزود: شرکت آب منطقه ای گلستان آمادگی دارد در بخش های مختلف از جمله احیای قنوات، و ساماندهی چاه های آب موقوفه و آب انبار در سطح استان و همچنین فرهنگ سازی در حوزه اماکن مذهبی با استفاده از ظرفیت بسیار بالای اوقاف در حوزه فرهنگی همکاری نماید. 
مهندس حسینی با بیان اینکه هیچ کار اجرائی بدون فرهنگ سازی به نتیجه نمی رسد، اظهار کرد: در صدد هستیم در موضوعات مختلف فرهنگی با این اداره کل تعامل داشته باشیم و به ویژه در بحث احداث موزه آب در بافت تاریخی گرگان و در یکی از تاسیسات آبی نیازمند همکاری اداره کل اوقاف هستیم. 
وی افزود: در بحث موزه آب به دنبال انعقاد تفام نامه مشترک بین شرکت آب منطقه ای، میراث فرهنگی وگردشگری، اداره کل اوقاف و امور خیریه وشهرداری گرگان هستیم که بزودی اقدامات آن را اجرائی می نمائیم. 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این دیدار، با تشکر از اهتمام مدیر عامل شرکت آب منطقه ای بر امور فرهنگی تصریح کرد: این اداره کل با ظرفیت های فراوانی که در بخش های تبلیغی و وقف دارد آمادگی دارد، در زمینه فرهنگ سازی مصرف آب، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، راه اندازی طرح های نوین آبیاری در زمین های کشاورزی موقوفه، فرهنگ سازی در حوزه اماکن مذهبی در سطح استان، و برگزاری کارگاههای آموزشی برای خادمین در خصوص الگوی مصرف آب و راه اندازی موزه تخصصی آب در راستای فرهنگ سازی با شرکت آب منطقه ای استان همکاری نماید. 
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی فرد افزود: 2 هزار 200 مسجد، 3 هزار و 700 مکان مذهبی در استان وجود دارد که می توان از این ظرفیت بالا در بخش فرهنگ سازی آب استفاده نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .