عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در نشست دبیر مجمع نمایندگان استان و سرپرست شرکت گاز، وضعیت گازرسانی استان بررسی شد


در نشست دبیر مجمع نمایندگان استان و سرپرست شرکت گاز، وضعیت گازرسانی استان بررسی شد

 

 

در نشست مشترک دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان و سرپرست شرکت گاز، وضعیت گازرسانی استان مورد بررسی قرارگرفت.

 

 

 

 نوروزی نماینده شهرستان علی آباد کتول و دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با هدف بررسی وضعیت گازرسانی استان با حضور در شرکت گاز با مهندس طالبی دیداروگفتگوکرد.

 

 در این دیدار دبیر مجمع نمایندگان استان ضمن تبریک انتصاب مهندس  طالبی بعنوان سرپرست شرکت گار استان گلستان  و آرزوی سلامتی و  توفیق برای ایشان ،از عملکرد این شرکت  در زمینه  توسعه گازرسانی به شهرها،روستاها وصنایع  استان تشکر و قدردانی کرد.

 وی در ادامه پیگیر گازرسانی به مناطقی که از نعمت گاز بهره مند نیستند و همچنین تسریع در اجرای پروژه های در دست انجام استان و حوزه  نمایندگی شده و آمادگی خود و سایر نمایندگان استان را در زمینه تحقق این موضوع اعلام نمودند.

 در ادامه مهندس طالبی نیز ضمن خوش آمدگویی،گزارشی از فعالیتهای گازگلستان در زمینه گازرسانی در سطح استان بویژه شهرستان علی آباد کتول ارائه نموده و از احساس مسئولیت و پیگیریهای مستمر دبیر مجمع نمایندگان استان تشکر کرده است .

 سرپرست شرکت گازاستان گلستان با اشاره به در پیش بودن فصل سرما تصریح کرد:تلاش می کنیم با همکاری و حمایت های بی شائبه نمایندگان معزز استان برنامه های خود را سرعت دهیم تا مردم عزیز استان هر چه سریعتر از این نعمت الهی بهره مند گردند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .