عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرپرست شرکت گاز از هدفگذاری تزریق گاز 200 واحد صنعتی استان در سال جاری خبر داد


سرپرست شرکت گاز از هدفگذاری تزریق گاز 200 واحد صنعتی استان در سال جاری خبر داد

 سرپرست شرکت گاز استان گلستان از هدفگذاری تزریق گاز 200 واحد صنعتی استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرپرست شرکت گاز استان گلستان در مصاحبه با پایگاه خبری شرکت در این رابطه گفت: با هدف تقویت بخش صنعتی و جایگزینی گازطبیعی به جای سایر سوختهای فسیلی ،گازرسانی به صنایع استان رشد قابل توجهی داشته و در حال انجام است.
 وی درخصوص اهداف گازرسانی واحد های صنعتی استان افزود:هدف ازگازرسانی به پروژه های صنعتی ، تقویت بخش صنعت، افزایش سطح بهره وری، رونق اقتصادی و ارتقای جایگاه صنعتی استان می باشدکه در مجموع تاکنون توانستیم تعداد 2950 پروژه صنعتی را گازدار نمائیم.
 مهندس علی طالبی تصریح کرد:با عنایت به اینکه جایگزینی گازطبیعی به جای سایر سوختهای فسیلی،سهمعمده ای درکاهش آلاینده های زیست محیطی و رشدو شکوفائی اقتصاد کشوردارد خوشبختانه با سیاستهای حمایتی دولت خدمتگذار، استقبال صاحبان صنایع برای استفاده ازسوخت گاز بویژه در دولت تدبیر و امید افزايش يافته و هر روز شاهد درخواستهای متعددی از این بخش هستیم.
 وی گازرسانی در بخش صنایع را از مهم‌ترین حوزه‌های گازرسانی عنوان کردو گفت: این شرکت طی سال گذشته در حوزه صنایع، 146 واحد صنعتی و تولیدی با ظرفیت‌سازی حدود 38 هزار مترمکعب گازطبیعی، معادل ۳۸ هزار لیتر جایگزینی با سوخت مایع را انجام دادیم .
 طالبی ادامه داد:درهمین راستا در سال جاری نیزظرفیت سازی نزدیک به 30 هزار متر مکعب گاز و تعداد 200 واحد صنعتی استان را در برنامه گازرسانی قرار دادیم که تاکنون 70واحد آن با ظرفیت 13 هزار متر مکعب گازرسانی انجام شده است.
سرپرست شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: درحال حاضر نیز عملیات گازرسانی به 130 واحد صنعتی عمده و جزء در دست طراحی و اجرا می باشدکه انشاء ا... برابر برنامه انجام خواهند شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .