عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون بالغ بر 14 هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان گلستان، بستری شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان

تاکنون بالغ بر 14 هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان گلستان، بستری شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا به امروز، 14 هزار و 147 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان گلستان، بستری شدند.
به گزارش وبدا، علی متکی با اعلام این خبر گفت: طی 24 ساعت گذشته، 224 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های گلستان، بستری شدند که از این تعداد 62 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 25 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان بندرگز وضعیت قرمز، شهرستان های مینودشت و کردکوی در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان های استان در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به این موضوع که طبق سخنان وزیر محترم بهداشت تا 6 ماه آینده واکسن کرونا نداریم افزود: بهترین راه برای جلوگیری از شیوع و سرایت بیماری کووید 19، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.
وی با اعلام این مطلب که طبق اعلام ستاد ملی کرونا مرحله سوم بیماری کووید ۱۹ در تعدادی از استان های کشور شروع شده است، خاطرنشان کرد: انشالله در استان گلستان شاهد این وضعیت نباشیم و این مستلزم رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی کرونا است.
وی یادآورشد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و پیش بینی شیوع آنفلوانزا در آبان ماه، انتطار داریم موارد بهداشتی از سوی همه مردم رعایت شود تا شاهد بحران بیماری های کرونا و آنفلوانزا در استان گلستان نباشیم.
 متکی در ادامه به موضوع بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حمایت خانواده ها و کارکنان مدارس استان در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی کرونا، دانش آموز کرونایی در استان نداشته باشیم و موضوع آموزش و پروش هم به روال خود ادامه یابد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .