عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جدول توزیع آگهی های دولتی و ثبتی سال 98 استان گلستان منتشر شد

در راستای شفاف سازی فعالیت ها؛

جدول توزیع آگهی های دولتی و ثبتی سال 98 استان گلستان منتشر شد

جدول توزیع آگهی های دولتی و ثبتی سال 98 استان گلستان منتشر شد

 رئیس اداره رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار جدول توزیع آگهی های دولتی و ثبتی سال 98 به نشریات در استان گلستان خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حسن دیلم با اشاره به اینکه شفاف سازی در حوزه ی رسانه در سرلوحه فعالیت های این واحد قرار دارد، گفت: جدول توزیع آگهی های دولتی و ثبتی سال 98 استان گلستان در نشانی  https://golestan.farhang.gov.ir/fa/shafaf قابل دسترس همگان است.
وی در توضیح این جدول، افزود: میزان توزیع آگهی های دولتی اختصاص یافته به سرپرستی های روزنامه سراسری براساس داشتن دفتر کار ، توزیع حداقل 50 نسخه از هر شماره در دکه های مطبوعاتی و انعکاس اخباراستانی وعدم تخلف در چاپ آگهی ها انجام شده است .
دیلم ادامه داد: میزان توزیع آگهی های دولتی اختصاص یافته به نشریات استانی ) روزنامه و هفته نامه ها( براساس ارزیابی انجام شده باموضوعات داشتن مکان مستقل ، نیروی بیمه شده ، نظم در انتشار ، توزیع در دکه های مطبوعاتی ، تولید محتوادر آسیب های اجتماعی ، توسعه فرهنگی و اقتصادی استان و مناسبت های ملی و مذهبی و سیاست های ابلاغی در حوزه رسانه و عدم تخلف انجام شده است .
وی درباره آگهی های ثبت سامانه ای ،گفت: میزان توزیع آگهی های این بخش دراختیار اداره ثبت شرکت ها بوده که بر اساس روزنامه درج شده در اساسنامه ی شرکت ها و موسسات بصورت سامانه ای توزیع می شود و بخشی بصورت بدون رسانه ارسال می شود وبرای حمایت به نشریات استانی اختصاص می یابد.
دیلم در خاتمه درباره آگهی های ثبتی، گفت: میزان توزیع آگهی های ثبتی براساس آیین نامه های ابلاغی برای حمایت از نشریات استانی براساس عدالت نسبی انجام شده است

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .