عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جانبازان، ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، سرمایه های ارزشمند انقلاب هستند


جانبازان، ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، سرمایه های ارزشمند انقلاب هستند

 سرپرست اداره كل راه آهن شمال شرق2 طي مراسمي از ايثارگر ان و رزمندگان اداره کل تقدیر کرد و گفت: جانبازان، ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، سرمایه های ارزشمند و الگوی انقلاب اسلامی ایران هستند.

محسن اعتماد در این مراسم به ایثارگریها و فداکاریهای جانانه رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی اشاره و افرود: پاسداري از دين خدا و سربازي در راه عزت، استقلال و حفظ امنيت کشور عزیزمان نیازمند ايمان، ايثار و جوانمردي بودكه فرزندان این مرزو بوم در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تمام وجودازخود نشان دادند و همه ما باید راه شهدا ،جانبازان و ایثارگران را باید ادامه دهیم و هر کس به نوبه خود خدمت و ایثار نماید که این همان پاسداری از خون شهد و ایثارگریهای رزمندگان انقلاب اسلامی می باشد.

وی ادامه داد: همه ما مدیون خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس هستیم و این همان جوانان ما بوده اند که بی ریا و بدون هیچ چشم داشتی به جبهه های جنگ رفته و از کیان و میهن مان دفاع کردند .

سرپرست اداره کل راه آهن شمالشرق2 افزود : ایثارگران و جانبازان عزیز ذخیره‌های ارزشمند تاریخ جهاد،مقاومت و شهادت‌طلبی نسل انقلاب هستند که وجود پرافتخار آنان برای همه ما عبرت‌آموز و هدایت‌گر قرار است وامروز رسالت خطیر و سنگین ایثارگران و جانبازان گرانقدر، بر دوش جوانان غیرتمند این سرزمین قرار دارد.

اعتماد در ادامه این نشست به نقش راه آهن در اعزام رزمندگان به جبهه ها نیز اشاره و موارد بصیرت و دشمن شناسی رانیزمطرح و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای آینده و جوانان و نوجوانان کشور عزیزمان را یکی از وظایف رزمندگان و ایثارگران و حماسه آفرینان عنوان نمود و افزود: نوشتن خاطرات و رویدادهای دوران 8 سال جنگ تحمیلی توسط حماسه آفرینان یکی از راههای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بیان رشادتهای خالصانه همه جوانمردان ایران اسلامی است.

در ادامه اين مراسم تعدادي از ایثارگران نقطه نظرات خود را مطرح و به بیان خاطراتی ارز دوران دفاع مقدس عنوان نمودندو با اهداء لوح تقدير از ایثارگران این اداره کل تقدير بعمل آمد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه آهن شمال شرق 2
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 963
  • کد خبر : 77004