عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکمیل خط تغذیه گاز شهر گنبد با ۸۰ درصد پیشرفت اجرایی در حال اجراست

سرپرست شرکت گاز استان گلستان خبر داد:

تکمیل خط تغذیه گاز شهر گنبد با ۸۰ درصد پیشرفت اجرایی در حال اجراست

سرپرست شرکت گاز استان گلستان خبر داد: تکمیل خط تغذیه گاز شهر گنبد با ۸۰ درصد پیشرفت اجرایی در حال اجراست.
به گزارش روابط عمومی ،علی طالبی در گفتگو با پایگاه خبری گاز گلستان در این خصوص گفت: با هدف تقویت و پایداری جریان گاز شهر گنبد برابر برنامه ریزیهای بعمل آمده پروژه تکمیل خط تغذیه گاز دور شهر گنبد واقع در ضلع غربی این شهر به شبکه اصلی گاز با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است.
 وی افزود: برای اجرای این خط به طول حدود 10 کیلومتر، بالغ بر 50 میلیارد ریال اعتباری در نظر گرفته شده است که در حال حاضر با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
مهندس طالبی تصریح کرد: پس از اتمام عملیات اجرایی پروژه و متصل شدن آن به شبکه اصلی گاز گنبد، بخش بزرگی از نگرانیها در خصوص افت فشار گاز در برخی از مناطق شهر کاسته خواهد شد و ما می توانیم پاسخگوی نیاز مردم شهرستان بویژه در فصل سرما و پیک مصرف گاز باشیم.
 وی در ادامه اظهار داشت:در طول مسیر اجرای پروژه تعداد دو مورد عبور از رودخانه گرگان رود با نصب خرپا نیز پیش بینی شده که درمحل عبور رودخانه نصب خواهد شد.
 سرپرست شرکت گازاستان گلستان گفت: انجام این طرح ظرفیت سازی مناسبی را برای توسعه بخشهای مختلف صنعتی و خانگی و تجاری ایجاد خواهد نمود و این امکان فراهم می شود تا در آینده بتوانیم بدون هیچ نگرانی مشترکین جدیدی را در بخشهای مختلف جذب نماییم.
مهندس طالبی در خاتمه اذعان داشت: با همت و تلاش مجموعه کارکنان و مجریان پرتلاش شرکت و همچنین مساعدت مسئولین شهرستان ،انشا ا.... این پروژه تا ایام ا...دهه مبارک فجر آماده بهره برداری خواهد شد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .