عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تحکیم ارتباط مردم و مسولین با ملاقات حضوری


تحکیم ارتباط مردم و مسولین با ملاقات حضوری

 جمعی از مردم استان با سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق 2 بصورت چهره به چهره و حضوری دیدار داشتند و از نزدیک به بیان مسائل مشکلات خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2، محسن اعتماد سرپرست اداره کل راه آهن شمالشرق2 در ادامه دیدارهای منظم وچهره به چهره مردمی ( ملاقات عمومی ) و نظر به اهمیت و ضرورت خدمتگزاری به مردم و در راستاي رفع و کمک به مسائل و مشکلات مردم شریف استان با جمعی از آنان به صورت مسقیم ديدار ودر مورد مسائل ، مواردو مسائل آنان به گفتگو پرداخت و نسبت به دغدغه ها و تقاضاهای حاضرین راهکارها و دستورات مناسب قانونی لازم را به منظور پیگیری امور مراجعین در بخشهای مختلف حوزه این اداره کل راصادر نمود.

محسن اعتماد اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع و احترام به شهروندان و مراجعین و هدایت و تسهیل در امور درخواستی یکی از وظایف مهم مسئولین و مدیران می باشد در این ملاقات شهروندان و حاضرین مواردي پيرامون بحث اشتغال و انتقالي ، تغییر پست و مشكلات مشابه آن مطرح نموده وپیگیر موارد درخواستی خود بودند.

وی اظهار داشت: هدف از ملاقات عمومی ، شنیدن دغدغه هاو مشکلات مردم است که بررسی و ارائه راهکارهای مناسب قانونی و انجام رسیدگی و اقدامات لازم در راستای فعالیتهای حوزه اداره کل راه آن شمال شرق 2 می باشد که هر چهار شنبه ها انجام میشود .

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 291
  • کد خبر : 77123