عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 398 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی گلستان


398 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی گلستان

398 بازرسی فنی  از واحدهای تولیدی گلستان

 اداره کل استاندارد گلستان در 6 ماهه نخست سال 99، 398 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی گلستان انجام داد.

رئیس اداره امور آزمایشگاه های استاندارد گلستان در این خصوص گفت: بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش و کنترل کالاهای تولید شده در واحدهای تولیدی، یکی از وظایف اصلی سازمان ملی استاندارد است که با هدف تامین ایمنی، حفظ و ارتقاء سلامت عمومی و بهداشت جامعه، حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد رقابت سازنده بین تولید کنندگان محصولات داخلی انجام می شود.
مهدیس مسیبی افزود: در این راستا در 6 ماهه نخست سال جاری، 398 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی استان انجام شد که 12 کارشناس فنی استاندارد در قالب تیم های یک یا دو نفره، در اجرای این امر دخیل بودند. 
رئیس اداره امور آزمایشگاه های استاندارد گلستان افزود: در 6 ماهه نخست سال 99، 895 نمونه از واحدهای تولیدی تحت پوشش استان اخذ شده که تاکنون 889 قلم از این نمونه ها در آزمایشگاه های تایید صلاحیت شده همکار و آزمایشگاه های اداره کل مورد آزمون قرار گرفته است.
مسیبی با اظهار این مطلب که: آزمون نمونه ها حاکی از انطباق 698 نمونه با استاندارد و مغایرت 191 نمونه با استاندارد ملی بود، گفت: به تولیدکنندگان فراورده های مغایر با استاندارد، تذکر و اخطار کتبی جهت رفع نواقص و ارتقاء کیفیت کالای تولیدی داده شده است. 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .