عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمیته نظارت بر طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان گلستان برگزارشد


کمیته نظارت بر طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان گلستان برگزارشد

کمیته نظارت بر طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان گلستان برگزارشد

 کمیته نظارت بر طرح  توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان گلستان با حضور بی باک مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و غیناقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و مدیران جهاد دانشگاهی در این اداره کل برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان موسی بی باک گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان ناظر طرح توانمندسازی اقتصادی  بانوان سرپرست خانوار ضمن بررسی وضعیت قبلی و فعلی اشتغال متقاضیان و خدماتی که توسط جهاد دانشگاهی و پیشران ها ارائه شده است کلیه جوانب امر را مورد  پایش قرار می دهد .

وی افزود: تمرکز بر شبکه سازی و تکمیل زنجیره ارزش مشاغل و اتصال به بازار های استانی و ملی از ضرورت های اصلی این طرح است .

مدیر کارآفرینی و اشتغال تصریح کرد : ازظرفیت و مشارکت خیران در تأمین تجهیزات و مواد اولیه و سایر فرآیند موثر در اجرای بهینه این طرح استفاده خواهیم نمود.

در ادامه غیناقی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گفت : این طرح با رعایت چارچوب مفاد موافقت نامه مشترک فی مابین معاونت امورزنان ریاست جمهوری و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، جهاد دانشگاهی و با تعامل خوب دستگاه های اجرایی و تشکل های مرتبط در استان اجرایی شد .

وی ضمن تأکید بر استمرار این طرح افزود : اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی بانوان سرپرست خانوار موجب بهبود معیشت و افزایش رفاه و پایداری اشتغال زنان سرپرست خانوار خواهد شد .

در این کمیته مدیران جهاد دانشگاهی با ارائه گزارش مبسوطی از فرآیند اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان گلستان ، تأثیر گذاری این طرح در پایداری اشتغال زنان تأکید داشتند.

 

کمیته نظارت بر طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان گلستان برگزارشد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 327
  • کد خبر : 77565