عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای واکسیناسیون آنفولانزای فصلی ویژه جانبازان استان گلستان


اجرای واکسیناسیون آنفولانزای فصلی ویژه جانبازان استان گلستان

 معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از آغاز مرحله اول تزریق واکسن آنفولانزای فصلی جانبازان 50 الی 70 درصد و جانبازان شیمیایی استان خبر داد.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ حسین حقیقی گفت: این اقدام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و با هدف حفظ سلامت جانبازان گرانقدر در حال انجام است و همه جانبازان ۵۰ الی 70 درصد و جانبازان شیمیایی شرایط خاص را شامل خواهد شد.
 وی افزود: سلامتی ایثارگران بیش از هرچیز دیگری دارای اهمیت است لذا تمام تلاش مجموعه بنیاد بر این است تا در فصل پاییز با شیوع دو بیماری آنفولانزا و کرونا، بتوانیم سلامتی ایثارگران را حفظ کنیم.
 معاون بهداشت و درمان بنیاد استان گلستان با بیان اینکه واکسن آنفولانزا در مراکز بهداشتی مشخص شده استان تزریق می‌شود، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، تزریق واکسن آنفولانزا برای ایثارگران دارای بیماری‌های زمینه‌ای و گروه های پرخطر در منزل این عزیزان انجام می گردد.
 گفتنی است بیش از 536 نفر جانباز بالای 50 درصد و جانباز شیمیایی مورد این طرح قرار گرفته اند و از اوایل مرداد ماه با پیگیری های لازم درخواست 4200 واکسن را از دانشگاه علوم پزشکی جهت دیگر گروه های جامعه هدف از جمله والدین شهدا و افراد در معرض خطر نموده ایم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .