عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی گازرسانی به مولدهای مقیاس کوچک در نشست سرپرست شرکت گاز و معاون توزیع برق استان گلستان


بررسی گازرسانی به مولدهای مقیاس کوچک در نشست سرپرست شرکت گاز و معاون توزیع برق استان گلستان

 مهندس بهرام قائمی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق استان گلستان با حضور در شرکت گاز با مهندس طالبی سرپرست شرکت گاز دیدار و در خصوص  روند گازرسانی به مولدهای مقیاس کوچک تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی در این دیدار مهندس قائمی ضمن ابلاغ مراتب تشکر مدیر عامل شرکت توزیع برق استان از همکاری شرکت گاز در زمینه گاز رسانی به نیروگاهها،  پیگیر گازرسانی به نیروگاه مقیاس کوچک( CHP ) شدند و در خصوص موانع و مشکلات موجود تبادل نظر نموده و خواستار مرتفع نمودن آنها با همکاری و مساعدت شرکت گاز شدند.
وی افزود: با عنایت به اینکه نصب و راه اندازی نیروگاههای مقیاس کوچک بخشی از نیاز انرژی برق در مناطقی از استان را تامین می نماید بر نقش موثر  شرکت گاز در تامین خوراک گاز مولدهای مقیاس کوچک  تاکید کردند.
در این نشست سرپرست شرکت گازاستان گلستان نیز ضمن خوشآمدگویی، با اشاره  به سیاست  شرکت گاز در راستای تقویت بخش صنعتی و حمایت از تولید و اشتغال با تسریع در زمینه گازرسانی به صنایع، این شرکت نیز در زمینه تحقق این هدف مهم،  اقدامات  موثری  همچون گذشته انجام داده است.
مهندس طالبی با بیان اینکه تاکنون در استان تعداد 3 نیروگاه CHP را  در شهرستانهای رامیان ،مراوه تپه و گرگان گازرسانی کردیم افزود: گازرسانی به نیروگاه ها یکی از مهمترین کارهایی است که می تواند بخشی مهمی از نیاز برق استان را تامین نموده و منفعت آن مستقیماً  برای مردم  می باشد، بنابراین این شرکت مشکلی  در این رابطه نداشته و تلاش می کنیم تمامی موانع را مرتفع نموده تا گازرسانی به نیروگاههای مقیاس کوچک در کمترین فرصت انجام گردد.         

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .